Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Översiktlig besöksstatistik samt status på albumsidan.

Produkter
(logga in för att koppla)

MikSwe

Aktiv medlem
Även om man inte får kommentarer på utlagda bilder, så kan antalet som tittar på en bild ge en fingervisning om den är intressant eller ej. Som det är nu måste jag öppna varje bild för att se hur många gånger den är betittad. Jag hade gärna sett en funktion som, direkt när jag öppnar albumet, visar mig hur många gånger resp bild varit visad samt om den är placerad i någon pool. Det sistnämnda kan ske genom en liten logga eller symbol.
Kan man sedan få antal visningar från inloggade resp övriga så borde resultatet bli mer rättvisande.
Då blir det enklare att fatta beslut om någon bild skall ligga kvar eller om den ska ut till förmån för någon annan samt om det är dags för att lägga den i en pool.

Bra idé.
Det borde ju vara tämligen enkelt att genomföra.
Ett problem med fs är ju svårigheten uppfatta intresset för upplagda bilder.
Det är få som kommenterar - ofta av uppenbara skäl - man är likgiltig, tycker tekniken är dålig, ser inget syfte mm. Den som laddat upp får aldrig veta varför den blir okommenterad.

Däremot speglar antalet "tittare" om bilden ändå haft "nåt" och därmed inte varit helt fel.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto