Annons

Önskan

Produkter
(logga in för att koppla)

Wild Rose

Aktiv medlem
Undra om någon här på fs kommer uppfylla min önskan?!

Min önksan är att främst till PROFFSFOTOGRAFER och GULDMEDLEMMAR här på fs:

KAN NI INTE LÄGGA UT ERA RIKTIGT DÅLIGA BILDER!? FÖR VISST MÅSTE ÄVEN NI HA TAGIT RIKTIGA SKITBILDER?

Och bara visa för oss nybörjare att även NI som är duktiga kan ta dåliga bilder!

SNÄLLA GÖR DET ÄR NI GULLIGA!

Guldmedlem betyder inte att man är duktig.
Det betyder bara att man betalar 500:- om året för portfolio m.m.

Och varför skulle man lägga ut sina "skitbilder" ????

Dom åker ju i papperskorgen!!!

Jag lägger ut de bilder som jag gillar och som jag vill ha andras uppfattning om, för att förhoppningsvis lära mig något och göra en bättre bild nästa gång.

Är det inte det som är tanken med FS?

Jesper

Senast ändrad:
Hej Jesper!

Jag tycker ändå att de som är guldmedlem har väldigt högt krav på sig om hur bildernas kvalité samt motiv är. För mig är guldmedlemmarna väldigt proffsiga fotografer!

Måhända att deras skitbilder hamnar i papperskorgen, men det skulle ändå vara roligt att se...
/Mvh Anna

Knappast proffsfotograf... men väl guldmedlem..

Oftast slänger jag mina dåliga bilder medetsamma.. Men det finns säkert några "höftskott" i arkivet :)

Kolla.. en slända.. smack mitt i sökaran, ingen komposition och dåligt koll på omgivningen..

Bilagor

• dålig.jpg
    dålig.jpg
    38.8 KB · Visningar: 152
Tror att många inkl mig själv, ser fotosidan som ett perfekt ställe för att marknadsföra sig själv. Som guld-medlem så ökar du dom chanserna genom att få en portfolio på nätet, vilket gör att du kan be möjliga kunder ta sig en titt på vad man gjort.

Sen är detta ett billigt och snabbt sätt att slippa undan att fixa en hemsida (vilket dom flesta har ändå), men så har iaf jag tänkt.

Att då slänga upp en antal dåliga bilder, det tror jag inte så många är sugna på, för då försvinner hela idén med att marknadsföra sig... Oavsett hur man förklarar sig så ser dom ju dåliga bilder... Tror det är lite psykiskt det där också...

Sen säger jag inta att alla guld-medlemar tar bra bilder, men man tycker nog själv att man inte lägger upp dåliga iallafall... =)

//m.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto