Hittade intervjun med TH från dec 2008, där han väljer vargbilden som favorit. Dvs. vid en tidpunkt då han med 99,9% säkerhet hade fejkat flera bilder, bl.a. vargbilden som det verkar, vad jag har kunnat förstå av diskussionen så här långt. TH är alltså, som många av oss här på FS har konstaterat, en sorglig figur. Och systern hans verkar med tanke på hennes inlägg här inte vara bättre, inte minst att döma av det senaste riktat till Erik - ett riktigt lågvattenmärke. (Bara för att vara tydlig - nej, jag hatar vare sig TH eller hans syster, däremot ogillar jag vad han har gjort och hur hon argumenterar.) Det som får diskussionen att fortsätta är (tror jag):
1) hans ihållande tystnad om sitt fuskandes omfattning, i bild och i tid
2) hans totala brist på verklighetsförankring i de få fall där han har uttalat sig
3) hans försök att spela offer - tillsammans med systerns patetiska och osmakliga inlägg i det syftet - och därmed skuldbelägga avslöjarna och oss som vill diskutera denna skandal i fotovärlden (oaktat att de smältande isarna i Arktis och galaxens framtida död kanske har större återverkningar på livet på jorden).
http://www.johnnybuchwald.com/?p=967
/ FiCa1