krukvaext
Aktiv medlem
Fotonatura har dragit in en bok och säger vad de tycker om TH, resten är spekulation.
Spekulationer från PhotoNaturas sida? Jag tror man ska vara rätt säker på sin sak för att helt dra in produktionen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fotonatura har dragit in en bok och säger vad de tycker om TH, resten är spekulation.
Spekulationer från PhotoNaturas sida? Jag tror man ska vara rätt säker på sin ska för att helt dra in produktionen.
Tror du inte det blir tvärtom - sensationsförslagen kommer att stå i kö för att få Terjes biografi.
I den biografin kommer denna tråd att vara ett särskilt kapitel.
Vi skapar just nu material till Terjes nya fördkrok.
Petter ...
En del här skulle säkert stå på barrikaderna FÖR Terje om det varit så att GG, CG eller va f-n han heter som avslöjat honom, hade haft fel. Och det är inte de som verkar ha en fot kvar i verkligheten....
Intressant och se forum historik på en del... 95% eller mer har gjorts i denna tråd. Vad säger det?
Här är ju ett par stycken som gör allt för att förstöra tråden och få slut på den.
I dagens TV4s nyhetsmorgon hyllar Karin Myrenberg Faber Terje för hans extremt personliga och sanna framträdande sedan han avslöjats.
Programledaren och en tredje kvinna tyckte att Terje gjort något fint och vågat, när han blottade sig så fullständigt.
Inslaget kan ses på TV4 play och heter något med avslutningen.
Inslaget visar att det inte alls är säkert att Terje är rökt, annat än på Fs och andra forum.
Terje har en otrolig förmåga att dupera människor. Det är inte det minsta överraskande att han lyckas locka över folk på sin sida när de inte vet hur mycket skit han ljugit och fortfarande ljuger om.
Många har bara hört hans version och då låter det ju som om det är våldsamt synd om honom.
Vilka är dessa "vissa"? Nu har jag iofs inte orkat läsa riktigt alla inlägg i den här tråden, men att någon tycker att TH ska "komma undan med bildstöld" har jag inte sett.Folk här på FS brukar bli skitförbannade över bildstölder men Terje ska enligt vissa tydligen komma undan med det.
Vilka är dessa "vissa"? Nu har jag iofs inte orkat läsa riktigt alla inlägg i den här tråden, men att någon tycker att TH ska "komma undan med bildstöld" har jag inte sett.
Jag är en av de som faktiskt inte hört talas om Terje innan hela skiten exploderade i ansiktet på honom.
Jag är väl inte jätteupprörd över vad han gjort. Jag kan förstå naturfotografer som är det eller folk som lagt pengar på att höra hans dravel om att prata sig nära vilda djur som faktiskt är det.
Jag är förvånad att folk fortfarande försvarar honom och tycker att det räcker nu.
Gör det verkligen det?
Han tycks synd om i TV4, det kommer bli hans version som blir den officiella.
Den verkar vara: Han har bara förfalskat lodjursbilder, en grävling och en mårdhund under otrooolig press så egentligen är det ju ok för det är ju så synd om honom.
Han ska alltså komma undan med allt före lodjursprojektet?
Utöver det så har ju absolut inget om bildstölder i de mer etablerade media.
Folk här på FS brukar bli skitförbannade över bildstölder men Terje ska enligt vissa tydligen komma undan med det.
Han säger ju att det är synd om honom så det är nog bäst vi slutar.
Om alla slutar gräva och skriva om det så kommer nämligen alltid en fortsätta trumpeta ut sin version. Den personen är Terje och hans version är lögn.
Jag hoppas att alla som får så mycket skit för att de inte slutar gräva fortsätter med det. Det vore väldigt trist om Terje själv fick bestämma vad som faktiskt blir den allmänna uppfattningen om denna historia.
Så hurra för det så kallade drevet
Vilka är dessa "vissa"? Nu har jag iofs inte orkat läsa riktigt alla inlägg i den här tråden, men att någon tycker att TH ska "komma undan med bildstöld" har jag inte sett.
Jag är en av de som faktiskt inte hört talas om Terje innan hela skiten exploderade i ansiktet på honom.
Jag är väl inte jätteupprörd över vad han gjort. Jag kan förstå naturfotografer som är det eller folk som lagt pengar på att höra hans dravel om att prata sig nära vilda djur som faktiskt är det.
Jag är förvånad att folk fortfarande försvarar honom och tycker att det räcker nu.
Gör det verkligen det?
Han tycks synd om i TV4, det kommer bli hans version som blir den officiella.
Den verkar vara: Han har bara förfalskat lodjursbilder, en grävling och en mårdhund under otrooolig press så egentligen är det ju ok för det är ju så synd om honom.
Han ska alltså komma undan med allt före lodjursprojektet?
Utöver det så har ju absolut inget om bildstölder i de mer etablerade media.
Folk här på FS brukar bli skitförbannade över bildstölder men Terje ska enligt vissa tydligen komma undan med det.
Han säger ju att det är synd om honom så det är nog bäst vi slutar.
Om alla slutar gräva och skriva om det så kommer nämligen alltid en fortsätta trumpeta ut sin version. Den personen är Terje och hans version är lögn.
Jag hoppas att alla som får så mycket skit för att de inte slutar gräva fortsätter med det. Det vore väldigt trist om Terje själv fick bestämma vad som faktiskt blir den allmänna uppfattningen om denna historia.
Så hurra för det så kallade drevet
Så ditt "tydligen" har plötsligt förvandlats till ett "väl indirekt"?Det är väl indirekt vad man säger om man vill att all diskussion skall sluta innan detta utretts fullt ut?