Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Är du beroende?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej, inte särskilt. Det är klart, hade jag obegränsat med pengar skulle jag nog gå ut och köpa på mig både det ena och det andra. Men fotoprylar är inte det jag prioriterar först och det bekymrar mig inte att jag inte har senaste prylen (men jag älskar min nya iPod Nano 8GB).
 
Stellann skrev:
AAHH! Varför köpte du inte Ipod touchen istället, den är ju mycket fetare, och nyare också ;-)

Den var för stor tyckte jag, jag har min iPod när jag är ute och springer och då är iTouch lite för klumpig och svår att använda. Men den är snygg... Dessutom fick jag min iPod för knappt 1100 så jag är oerhört nöjd med priset också.
 
Danlo skrev:
Åååh, fan ibland önskar jag att jag vore svinrik, skulle vara så kul att uppfylla så många människors drömmar! Efter att jag uppfyllt mina egna såklart :)

Då skulle du få en D3 av mig Martin!

Skulle nog bli en o annan jorden-runt-resa till kompisar.. :) Haha! Vore svinkul!
Vilken omtanke:-D Äsch, man ska inte ha allt man drömmer om. Det är nog bara nyttigt att försöka pressa sin befintliga utrustning lite istället för att ha det bästa som finns, eftersom man då definitivt kommer att bli varse att det är man själv som är kass, inte kameran;-)

I förrgår såg jag en ball bild som gjorde att jag fick ett visst habegär dock. Tagen med Canon EF 50/1,0 L på full glugg: http://photo.net/bboard-uploads/004We6-11382184.jpg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.