Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Äger du en digitalkamera?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
sebbfolk
Aktiv medlem
Yes! Jag älskar min lilla Nikon Coolpix som inte alls är nån proffskamera men passar mina behov.
Lätt att ta med, kunna ta många bilder, radera dem som inte blev bra på direkten, kolla dem i datorn samma dag, fixa och trixa om jag vill i PS.
Att ta bilder med film känns nästan högtidligt numera, det är jättedyrt. Hålla på i mörkrum har jag aldrig gjort sen jag var i tonåren, det är ett hantverk i sej som man kan vara intresserad av dessutom, det är inte detsamma som att vara bildintresserad.
Lätt att ta med, kunna ta många bilder, radera dem som inte blev bra på direkten, kolla dem i datorn samma dag, fixa och trixa om jag vill i PS.
Att ta bilder med film känns nästan högtidligt numera, det är jättedyrt. Hålla på i mörkrum har jag aldrig gjort sen jag var i tonåren, det är ett hantverk i sej som man kan vara intresserad av dessutom, det är inte detsamma som att vara bildintresserad.
AnnaKarin
Aktiv medlem
Jajamensan! Är inne på min andra digitalkamera. Först hade jag en Canon G3, men trots att den var(är) toppen så passade den inte in i min kameraväska. Nu har jag en Nikon 5400, vilket stämmer bättre med övrig utrustning, framför allt då med blixten (SB-80DX). Det blir säkert en DSLR också inom en inte allt för avlägsen framtid. Vi får väl se vad tomten har i sin säck...
/AnnaKarin
/AnnaKarin
hasse lundberg
Aktiv medlem
Har 2 st.
Totalt har det blivit 6 st genom åren.
Totalt har det blivit 6 st genom åren.