LaSvedesina
Aktiv medlem
Jag har numera 2 digitalkameror. Den första jag köpte var en Nikon Coolpix 995 som jag har haft otroligt kul med, och som är en kamera jag varmt kan rekommendera speciellt om man gillar att fota macrobilder. Min nya är en Canon Eos 1Ds som jag köpte för drygt en månad sedan. Jag är mycket nöjd med den oxå. Orsaken till att jag köpte den var att man tyvärr är mycket begränsad med en liten coolpix. Jag saknade 400mm objektivet och många andra som jag nu har. Det känns som om jag fotar med min gamla Canon F1:a nästan.(Den låter som den oxå) Självklart köpte jag den oxå för den höga upplösningens skull. Bilderna har otroligt bra kvalite. Det enda negativa är priset som är skamligt högt. Jag köpte den på B&H photo i New York och fick betala 7100 dollar så det blir lite billigare än här i Sverige.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli ägare till den kameran men tack vare min underbara man Lars blev det möjligt eftersom han sålde sin älskade HD för att jag skulle få mig en ny kamerautrustning )
Ciao Annika
Jag trodde aldrig att jag skulle bli ägare till den kameran men tack vare min underbara man Lars blev det möjligt eftersom han sålde sin älskade HD för att jag skulle få mig en ny kamerautrustning )
Ciao Annika