Annons

Omöjligt att välja intressegrupper under Bilder menyn?

Produkter
(logga in för att koppla)

blixa

Aktiv medlem
Försökte se om någon mer rapporterat in denna "feature" men hittade inget - om det redan fanns ta bara bort detta inlägg!

Efter senaste uppdateringen har jag grymma problem att komma in under Bilder => Bildpooler => Intressegrupper. När jag "hovrar" över till höger för att välja så stänger menyerna ner sig.. Har provat i IE7 och Opera 9.2 (från Windows Vista) med samma resultat.

Någon mer med dessa problem?

Ser nu att det gäller alla menyer med ett "tredje hopp" - alltså när man ska ner ännu ett steg ner i strukturen!

blixa skrev:
Försökte se om någon mer rapporterat in denna "feature" men hittade inget - om det redan fanns ta bara bort detta inlägg!

Efter senaste uppdateringen har jag grymma problem att komma in under Bilder => Bildpooler => Intressegrupper. När jag "hovrar" över till höger för att välja så stänger menyerna ner sig.. Har provat i IE7 och Opera 9.2 (från Windows Vista) med samma resultat.

Ser nu att det gäller alla menyer med ett "tredje hopp" - alltså när man ska ner ännu ett steg ner i strukturen!

Funkar bra för mig, kör Firefox.

blixa skrev:

För att inte säga omöjligt. Dessutom blir menyalternativens text samma färg som bakgrunden när man pekat på dom en gång.

IE7 och Vista här oxå.

Bilagor

• untitled-1.jpg
    untitled-1.jpg
    69.4 KB · Visningar: 199
Jag kör 1.5, kanske därför.

Däremot ser jag nu att jag har samma problem som Hasse med att menytexterna försvinner.

Har samma problem som Hasse Gustavsson.

3:e menytexterna försvann för mig när man flyttade över pekaren till dem under fredagen men funkade dessförinnan.

Kör Explorer 7:an o. XP Pro

Har inget minne av att Microsoft hade någon uppdatering under igår fredag..

Så.. Kodsnickrare - vad gjorde ni igår fre den 15-06-07??

Senast ändrad:
För mig (FF 2.0 win XP) ser det alltså ut som i Hasses bild efter att man hovrat genom hela listan en gång. Precis när man hovrar en specifik rubrik syns den dock eftersom bakgrunden blir orange mot de mörka bokstäverna. Så omöjligt är det inte att navigera. Men rätt är det ju inte heller.
Tredje menysteget har hela tiden funkat. Det är mellansteget, som i Hasses bild, som spökar.

Vad hjälper det att man ser den tredje menyn när den försvinner så fort man flyttar över pekaren på den??

Bootade just XP och även här strular det med IE7 men Opera 9.1 & Firefox 2 lirar som det ska.

Jag har fixat färgen. Skall kolla om jag snabbt kan se vad det är som gör att man inte kan välja undermenyer i IE.

Fick just svar från David Elmfeldt att han fixar detta på måndag - hur skall vi klara oss tills dess..?

F Graf skrev:
Vad hjälper det att man ser den tredje menyn när den försvinner så fort man flyttar över pekaren på den??

Men serru det problemet har inte jag. Det tredje menysteget har hela tiden funnits där.
Konstigt att detta problem verkar på väldigt olika sätt hos olika användare.

F Graf skrev:
Fick just svar från David Elmfeldt att han fixar detta på måndag - hur skall vi klara oss tills dess..?

Men nu funkar det iallafall hos mej (FF 2.0 Win XP). Och det är ännu bara söndagmorgon. Någon som har problemet kvar?

/jer.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto