Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billig fotoaffär i Dallas?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Hejsan!
Vet inte vilket forum som är rätt att posta detta i men ska ha Canon grejer så postar det i Canon Digitalt :)

Det är så att jag har en bekant som jobbar borta i norra delen av Dallas och tänkte att han kanske kunde köpa med sig lite tillbehör till kameran hem, optik, batterigrepp etc till min 20D.

Någon som vet någon butik i dallas som har bra priser? gärna priser online vore bra!

//Peter

Köp prylarna från BH-photo eller Adorama och be dem skicka ner dessa till texas. Då slipper du den lokala NY skatten på 8.375% men får betala en liten fraktkostnad.

Jo det var så jag tänkte först, men min bekant bor på hotell känns lite riskabelt o posta iväg grejer till ett hotell? :-/

Arlington Camera

quackpack skrev:
Någon som vet någon butik i dallas som har bra priser? gärna priser online vore bra!
Strax utanför flygplatsen DFW ligger Arlington.
Nära nöjesfältet SixFlags ligger en av USA's förmodligen bästa Olympus-shoppar. De för även andra märken och har mycket i lager. Jag kan ge de mina bästa rekommendationer. Be om pris per epost eller telefon.
http://www.arlingtoncamera.com/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar