Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Picturo...några napp?
- Trådstartare redrosie
- Start datum
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Jag är också nyfiken då jag har hört att det ska ha sålts bilder genom Picturo. Jag kan bara tala för mig själv och det intresset har varit svalt - men då har jag också annorlunda bilder representerade och så är Picturo väldigt, väldigt ny. Vi måste nog ge detta lite mer tid innan det går att utvärdera ett resultat.
Mvh,
Jessica
Mvh,
Jessica
Nu skall det ju sägas att vi ännu inte gått ut med någon information om Picturo till bildköpare så ev försäljningar har gått via fotografers egna kontakter.
Vi vill ha ett rejält utbud bilder innan vi gör marknadsföring för Picturo, och också stickprovskolla att fotograferna gör bra taggning av bilderna, så det blir ett gott första intryck.
Vi vill ha ett rejält utbud bilder innan vi gör marknadsföring för Picturo, och också stickprovskolla att fotograferna gör bra taggning av bilderna, så det blir ett gott första intryck.
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Jag har fått ett erbjudande om att sälja en av mina bilder. Det är ingenting bestämt ännu, men det är helt klart spännande att det "händer saker". Håll tummarna för mig!
//J
//J
Maxell
Aktiv medlem
Grattis Jessica!bildjournalisten skrev:
Jag har fått ett erbjudande om att sälja en av mina bilder. Det är ingenting bestämt ännu, men det är helt klart spännande att det "händer saker". Håll tummarna för mig!
//J
/Mats, som med spänning väntar på att få sälja sin första bild.
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Tack Mats!
Ingenting är ännu säkert, men jag hoppas. Bilden skulle användas till en broschyr och tryckas i 10 000 ex. Det skulle vara så kul! *hoppas*
Jag håller tummarna för att det är din tur snart också
Ingenting är ännu säkert, men jag hoppas. Bilden skulle användas till en broschyr och tryckas i 10 000 ex. Det skulle vara så kul! *hoppas*
Jag håller tummarna för att det är din tur snart också
Arleklint
Aktiv medlem
Vi skall nog inte ha så stora förväntningar ännu eftersom Picturo, som Christer säger, inte marknadsförts än. Jag har dock sålt två bilder genom att jag själv hänvisat till bilderna på sidan.
Grattis till er andra som lyckats sälja. Hoppas det går bra Jessica!
Grattis till er andra som lyckats sälja. Hoppas det går bra Jessica!
Senast ändrad:
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Nej.
bildsten
Aktiv medlem
Det är väl bäst ni kör hårt med marknadsföringen om det ska bli snurr på verksamheten, det är fler som vill dela på kakan, de här tex:
http://www.mostphotos.com/frontpage.php
Jag fick just en inbjudan till att teckna aktier i bolaget.
http://www.mostphotos.com/frontpage.php
Jag fick just en inbjudan till att teckna aktier i bolaget.