Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nya designen på fotosidan...
- Trådstartare toni
- Start datum
Brummelisa
Aktiv medlem
Har fotosidan blivit lite bredare med (pixelmässigt)?
/ Marcus
/ Marcus
macmolarin
Aktiv medlem
Jag hoppas och misstänker att den breda röda randen är högst tillfällig under ombyggnaden.
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Jag gillar bildremsan till höger. Det känns som bilder och bildskapandet lyfts fram vilket jag tycker är bra. Det är enligt mig sidans kärna.
rindler
Aktiv medlem
Roligt att det händer lite på den här fronten.
Ett litet problem dock, trots att jag inte är betalande medlem har jag funktionen 'Dina bokmärken'. Problemet är inte att jag har fått funktionen gratis utan att det inte är mina bokmärken som hamnar där utan andras. Hittills har två olika användares bokmärken hamnat där. Mysko.
Ett litet problem dock, trots att jag inte är betalande medlem har jag funktionen 'Dina bokmärken'. Problemet är inte att jag har fått funktionen gratis utan att det inte är mina bokmärken som hamnar där utan andras. Hittills har två olika användares bokmärken hamnat där. Mysko.
Mattias Lundkvist
Aktiv medlem
Är det fler än jag som fått rullgardinsmenyn "administration av diskussion" längst ner i varje tråd?
Christer->Är det inte bara moderatorer som skall ha den?
mvh Mattias
Christer->Är det inte bara moderatorer som skall ha den?
mvh Mattias
Mattias Lundkvist
Aktiv medlem
Du har rätt Christer, och jag hade fel.
Jag hade inte rättighet att stänga diskussionen.
mvh Mattias
Jag hade inte rättighet att stänga diskussionen.
mvh Mattias
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Den röda ramlinjen runt annonsrutan i mitten på sidan sticker för mycket, annan färg? Eller tonad bakgrund i stället?
lassesundberg
Medlem
Som att besöka sin livsmedels butik
när man presis lärt sig att hitta
så vänder man uppochned på allting
Det blir nog bra !
när man presis lärt sig att hitta
så vänder man uppochned på allting
Det blir nog bra !
JanOlofHärnström skrev:
Den röda ramlinjen runt annonsrutan i mitten på sidan sticker för mycket, annan färg? Eller tonad bakgrund i stället?
Jadu.. Annonser är ju till för att synas.
Da´Russian Stallion
Aktiv medlem
tyckte denhär designen ör mycket fulare än den gamla, det svarta passa inte alls in. trodde det va nått fel först. Kan ni inte byta färg på det svarta till nått mer neutralt som inte skär i ögonen lika mycket?