Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya designen på fotosidan...

Produkter
(logga in för att koppla)

toni

Aktiv medlem
åsikter? själv tyckte jag att det kändes jättekonstigt eftersom den sett likadan ut jättelänge... men det känns som jag redan vant mig (på 5 minuter..). kanske för att funktionerna är dom samma..
 
Det kommer några funktionsförändringar iom detta, inget direkt revoultionerande. Nu kan vi bygga nya saker baserad på den lite bredare layouten.
 
Bara positivt så långt!

Lite mer färg känns bra, inte så blek som tidigare (även om den också var bra) Bredare layout är bra också, folk har ju större skärmar så varför inte utnyttja så mycket som möjligt!

Snyggt!

/H
 
Jag gillar bildremsan till höger. Det känns som bilder och bildskapandet lyfts fram vilket jag tycker är bra. Det är enligt mig sidans kärna.
 
Foruminlägg för breda

Hoppas det är ett tillfälligt misstag, det är ju allmänt känt att för långa rader försämrar läsbarheten.

I övrigt förstås helt korrekt med att försöka utnyttja en större bredd.
 
Roligt att det händer lite på den här fronten.

Ett litet problem dock, trots att jag inte är betalande medlem har jag funktionen 'Dina bokmärken'. Problemet är inte att jag har fått funktionen gratis utan att det inte är mina bokmärken som hamnar där utan andras. Hittills har två olika användares bokmärken hamnat där. Mysko.
 
Roligt!

Blev lite förvånad när jag loggade in nu. Trodde jag hade hamnat på en helt annan sida!
Men det är roligt att det ändras!
/Mvh Anna
 
så här kan man väl inte göra!

Tänk på att vi svenskar måste vänja oss och inte
kan ta för stora förändringar på en gång......

skämt å sidor...det ser bra ut.


thomas
 
Det bästa...

... är ändå att kritikbildslänken under Bilder-menyn nu går dit den bör. Kanon!
 
minns inte om det varit så förut också, men jag stör mig på att bilderna ligger så nära länkarna "ny sökning" och "ändra sökfrågan" (eller hur det nu står) på den sida där mina egna bilder är samlade. sedan är mellanrummet till nästa bildrad jättestort. en detalj bara.
 
Är det fler än jag som fått rullgardinsmenyn "administration av diskussion" längst ner i varje tråd?
Christer->Är det inte bara moderatorer som skall ha den?
mvh Mattias
 
Ujmmm, den har väl alltid legat där för inloggade? Jag vet inte med mig att jag ändrat något runt det ivartfall.

Kontrollen om man får göra ditt eller datt sker när man försöker välja (hoppas jag).
 
Som att besöka sin livsmedels butik
när man presis lärt sig att hitta
så vänder man uppochned på allting
Det blir nog bra !
 
tyckte denhär designen ör mycket fulare än den gamla, det svarta passa inte alls in. trodde det va nått fel först. Kan ni inte byta färg på det svarta till nått mer neutralt som inte skär i ögonen lika mycket?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.