Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lista på trådar man startat.

Produkter
(logga in för att koppla)

sagan

Avslutat medlemskap
Det skulle vara praktiskt att ha en lista på de trådarna man själv startat så det blir lättare att hitta dem.

Som det ser ut nu:

"Du har...
- skrivit 5133 inlägg och startat 78 diskussioner"

tillägget då:

"- startat 78 diskussioner", separerat från "- skrivit 5133 inlägg och startat 78 diskussioner"

Kan det vara något?

sagan skrev:
Det skulle vara praktiskt att ha en lista på de trådarna man själv startat så det blir lättare att hitta dem.

Som det ser ut nu:

"Du har...
- skrivit 5133 inlägg och startat 78 diskussioner"

tillägget då:

"- startat 78 diskussioner", separerat från "- skrivit 5133 inlägg och startat 78 diskussioner"

Kan det vara något?

Går juh att använda sökfunktionen i forumet, sök på ditt namn, och välj att sortera efter medlem, så får du de du startat samlat!

/Jocce

Re: Re: Lista på trådar man startat.

Jocce skrev:
Går juh att använda sökfunktionen i forumet, sök på ditt namn, och välj att sortera efter medlem, så får du de du startat samlat!

/Jocce

Jag kan inte få det att fungera..hur ska man göra exakt för att få det resultatet?

Sagan; sök inlägg -> via medlem (sagan) sortera efter medlem (längst ner till höger)... sen e det bara o hitta sidan där dina trådar är....

Det där blir ju inte en lista på de trådarna jag startat..det är ju det jag vill ha.

Det där blev en lista på "sagan" bl.a..jag har använt fler användarnamn än så.

Jo det blir det.. om du klickar fram ett par sidor så står de trådarna DU startat.. Smått omständigt kanske, men det funkar...

Nope..för det är bara "sagan" som är med..jag har haft andra användarnamn oxå.

Då skulle jag behöva söka flera gånger och rota runt...inte så praktiskt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar