Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fel i menyn?

Produkter
(logga in för att koppla)

begust

Aktiv medlem
Då jag klickar på "Bloggar" i menyn hamnar jag inte på första sidan av bloggarna utan på sidan 3.
Fel i programmeringen?

Bugg i bloggportalen

Om man varit inne och bläddrat bakåt i sidorna av bloggar på bloggportalen och sen låååångt senare återvänder och klickar på "Bloggar" (alltså bloggportalen), så kommer man till samma sida man var på sist. Alltså inte till de senaste bloggarna.

Antar att det inte ska vara så, eller? Det tog rätt lång tid innan jag fattade det, och jag undrade hur i helsike det kunde ha gått en hel dag utan att någon skrivit ett enda inlägg:)

Felet kvarstår och verkar som du sade rätt så slumpmässigt. Denna gång kom jag till sidan 3 när jag klickade på "Bloggar" uppe till höger i listen, trots att jag inte varit på den sidan förra gången.

Vad säger redaktionen?

Har missat denna tråden, sorry.
Det är cachningen som spökar lite på den sidan, har fixat en del och tycker det löst sig nu - vad tycker ni?

Då kan vi ta ett annat fel när vi ändå håller på. Vad i helsike betyder det här, när man försöker lägga in en annons?

* ?[/classifiedadpolicy/notOwner]

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar