Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fel i menyn?
- Trådstartare begust
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Då jag klickar på "Bloggar" i menyn hamnar jag inte på första sidan av bloggarna utan på sidan 3.
Fel i programmeringen?
Du är inte ensam. Ibland blir det 1 och ibland 2 eller 3. Någon gång har jag även hamnat på en sida väldigt långt bak.
Makten
Aktiv medlem
Bugg i bloggportalen
Om man varit inne och bläddrat bakåt i sidorna av bloggar på bloggportalen och sen låååångt senare återvänder och klickar på "Bloggar" (alltså bloggportalen), så kommer man till samma sida man var på sist. Alltså inte till de senaste bloggarna.
Antar att det inte ska vara så, eller? Det tog rätt lång tid innan jag fattade det, och jag undrade hur i helsike det kunde ha gått en hel dag utan att någon skrivit ett enda inlägg
Om man varit inne och bläddrat bakåt i sidorna av bloggar på bloggportalen och sen låååångt senare återvänder och klickar på "Bloggar" (alltså bloggportalen), så kommer man till samma sida man var på sist. Alltså inte till de senaste bloggarna.
Antar att det inte ska vara så, eller? Det tog rätt lång tid innan jag fattade det, och jag undrade hur i helsike det kunde ha gått en hel dag utan att någon skrivit ett enda inlägg
ztenlund
Aktiv medlem
Intet nytt under solen.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=138891
Fast det där med att komma till samma sida känner jag inte igen. Det kan vara vilken sida som helst. Även om jag varit på första sidan så kan det helt plötsligt bli sidan 23 om jag klickar på Bloggar uppe i menyraden.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=138891
Fast det där med att komma till samma sida känner jag inte igen. Det kan vara vilken sida som helst. Även om jag varit på första sidan så kan det helt plötsligt bli sidan 23 om jag klickar på Bloggar uppe i menyraden.
Scratchen
Aktiv medlem
Då kan vi ta ett annat fel när vi ändå håller på. Vad i helsike betyder det här, när man försöker lägga in en annons?
* ?[/classifiedadpolicy/notOwner]
Det felet fick jag också härom dagen.
Nu är du off topic!Då kan vi ta ett annat fel när vi ändå håller på. Vad i helsike betyder det här, när man försöker lägga in en annons?
* ?[/classifiedadpolicy/notOwner]
Mmm, den känns bekant - trodde den var fixad, skall kika
Scratchen
Aktiv medlem
Nu är du off topic!
Mmm, den känns bekant - trodde den var fixad, skall kika
Det verkar hänga ihop med om man lägger in en bild i annonsen eller inte. När jag tog bort bilden så fick jag inte felet, och annonsen lades upp.