Birger Olsson
Avslutat medlemskap
Vet ej Thomas. På 1-serien heter det Micro AF adjustment. Gissar att vi får mer info inom kort
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittade det på dpreview. Det finns!! Gott. Titta på specifikationer.Vet ej Thomas. På 1-serien heter det Micro AF adjustment. Gissar att vi får mer info inom kort
Jag har sett det i den spec. som dpreview listar. Förutom i förhanssnacketHittar inget om AF fine tuning. Vart såg ni det?
Nej, "peripheral illumination" kan närmast översättas till något i stil med kant-belysning så den funktion du nämner är snarare någon form av vignetteringskorrektion.Är det möjligtvis detsamma som auto corection of lens peripheral illumination??? Är inte helt säker. Står 1:a sidan canon faktablad.
Mvh Thomas
Hög upplösning, lens micro adjustment, ISO jättemycket, digic IV.
Troligen den bästa brusbilden någonsin för en cropkamera i en given utskriftsstorlek.
Jag kommer inte att hoppa på detta tåg direkt för jag går och väntar på ersättaren till 5D med pengarna i fickan, men visst är jag imponerad.
Hur resonerar ni som inte tycker 50D är en rejäl uppdatering?
Hur blir det andra produkter senare iår? G9...5D...1d Mark III??? Kommer uppföljare till dessa iår?38 nya produkter idag bland annat:
- 1 x EOS
- 1 x EF-S objektiv
- 4 x Powershot
och sen nästan 30 skrivare och skanners.
Nu kommer ett block där Canon redovisar alla sina skrivare och skannars, och just nu 4färgs lasers för stora firmor. Det lär dröja en stund innan de kommer in på kameragrejjerna.
38 nya produkter idag bland annat:
- 1 x EOS
- 1 x EF-S objektiv
- 4 x Powershot
och sen nästan 30 skrivare och skanners.
Undrar vad den kommer kosta? Jag gissar på ca 12-13k för enbart huset.