"Hjärtats tankar & funderingar"
Ibland lönar det sig att klaga ;o)
Jag berättade ju för Er i ett tidigare blogginlägg att min nya dator fick en repa när den var inlämnad på service. Jag skrev då ett mail till El-Giganten och klagade och undrade hur de tänkte ersätta skadan (observera att jag skrev HUR och inte OM).
Efter ett par mail kom vi fram till en rimlig kompensation (från bådas sida). Jag fick ett Presentkort på 899 kr :o)
Tydligen brukar affären erbjuda ett Virusprogram (som kostar 899 kr) till de kunder som fått sin vara skadad vid service. Så jag fick motsvarande belopp som Presentkort (då jag hellre ville ha det).
Så stå på Er och acceptera inte en skada på Din produkt när den lämnas in för service. Ibland lönar det sig att klaga... :o)
Kram Milla
Foto: Camilla Thieme
Inlagt 2011-04-19 07:04 |
Läst 5098 ggr. |
Permalink
Mvh Lina
Mvh Milla
Kolla här: http://www.fotosidan.se/blogs/mittinrerum/present-o.htm ;o)
Mvh Milla