Tredje gången gillt ;o)
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag inte var nöjd med utskrifterna som jag beställde hos Extrafilm. Jag skrev då och klagade och fick nya foton, men tre av dessa var fortfarande inte bra. Fick då beställa dessa tre på nytt och blev lovad att de skulle makulera fakturan när jag fått dem (får vi verkligen hoppas att de gör också)...
Idag fick jag tillslut de tre sista bilderna och nu äntligen är de ok! Tycker det är lite dålig service att man inte får någon form av kompensation när det blir på det här viset. Det blir ju en del extra arbete för mig som kund att sitta och maila fram och tillbaka, fotografera fotona som var fel och maila till dem, beställa fotona på nytt och så vidare. När jag beställde Fotoböcker hos Photobox och de var lite sena i leveransen fick jag till exempel 100 kr att handla för :o) Tycker att det är en fin gest. Vad tycker Ni? Berätta gärna!
Kram Milla
Jag gjorde en jämförelse en gång mellan Extrafilm och Crimson. Beställde samma bild vid samma tidpunkt. Bilden från Crimson blev betydligt bättre och mycket snabbare leverans dessutom.
En annan gång var jag inte nöjd med resultatet från Crimson, det gällde en rätt stor kopia på en meter gånger 70 cm. Då skickade dom två nya kopior utan extra kostnad:)
Ha en bra dag:)
/Daniel
Jag gjorde det bara för att jag fick 50 kr att handla för.
Men hade jag vetat att det skulle bli så här mycket strul
hade jag nog valt en annan firma ;o)
Ha en bra dag Du med!
Mvh Milla
Kram Anders
Verkar som många är missnöjda med Extrafilm dessutom.
Kram Milla