2-222 Bredband
Jag är kund hos ett av Sveriges största telekommunikationsföretag. MAn får ju inte göra reklam så jag nämner inga namn (Kan påpeka att de tidigare ägts av Staten)
För en vecka sedan skulle jag ringa hem, det gick inte så jag gjorde en felanmälan på onsdagen. Det gick inte att ringa in eller ut, men brdbandet fungerade så någon totalkatastof var det inte.
På fredag meddelade företaget oss att allt var klart och vi ombads kontrollera utrustningen. Vi kunde konstatera att det inte gick att ringa och att bredbandsuppkopplingen var död. Ny felanmälan, jag skall inte ödsla tid på att beskriva hur lång tid en sådan kan ta. Man meddelade glatt att felet skulle vara åtgärdat efter 3 arbetsdagar. Vi hävdade att eftersom de redan lagat felet en gång boder det gå fortare.
Nu sitter jag hemma idag med feber och hosta och väntar på att teknikern skall komma och åtgärda felet.
Mellan 11 och 13 skall någon dyka upp.
Jag har som tur är Trådlöst bredband via jobbet så jag är inte helt nedkopplad. För resten av familjen är det lite besvärligare, så jag får låna ut mitt modem på kvällarna.
Krya på dig snart. Jag antar att du inte släpar dig till klubben ikväll.
Jag dyker inte up i kväll.
Vill innte sprida detta vidare
Jag kände av lite i söndags, men först idag som febern slog till