Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Zoom Objektiv Till Nikon D70s?

Produkter
(logga in för att koppla)

Wredenberg

Aktiv medlem
Hej!
Jag har haft min D70s med Nikkor AF-S DX 18-70mm 1:3.5-4.5G IF ED objektivet nu ett tag och är väldigt nöjd. Men nu så skulle jag vilja köpa ett nytt zoom objektiv.
Har jag tänkt mig ett objektiv i 4000:- klassen. Skulle behöva eran hjälp, vad ska man välja? Har tittat lite på Nikon Af 28-200/3,5-5,6G IF-ED är det något ni kan rekommendera?

Tack på förhand!

Wredenberg skrev:
Hej!
Jag har haft min D70s med Nikkor AF-S DX 18-70mm 1:3.5-4.5G IF ED objektivet nu ett tag och är väldigt nöjd. Men nu så skulle jag vilja köpa ett nytt zoom objektiv.
Har jag tänkt mig ett objektiv i 4000:- klassen. Skulle behöva eran hjälp, vad ska man välja? Har tittat lite på Nikon Af 28-200/3,5-5,6G IF-ED är det något ni kan rekommendera?

Tack på förhand!

Kan lägga till att jag ska på semester snart, så snabba råd skulle vara bra. Måste ju veta om det är värt att köpa. :p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar