Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Zombiewalken 15:30 observatorielunden Lördag 10/10?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
jido
Aktiv medlem
Härliga bilder! En del odöda har då verkligen ansträngt sig och måste ha frusit för konsten att hitta en hjärna. Synd att missa detta, men man kan inte vara på två ställen samtidigt hur gärna (hjärna? ) man än vill.
Trist att du missade detta, Anna, men du kanske har några hjärndöda grannar du kan fota?
jido
Aktiv medlem
Otroligt vilket jobb många lagt ner på att spöka ut sig till Zombiewalken!
Någon levande blev uppjagad på en reklamskylt... :-O
/B
Och jag som trodde zombier bara gillade hjärna. Lärorik tråd, det här.
benkar
Aktiv medlem
Och jag som trodde zombier bara gillade hjärna. Lärorik tråd, det här.
Kan det vara så att vissa zombier kommit på att en del mäniskor tänker med arslet? :-O
/B
HooX
Avslutat medlemskap
Schysta bilder allihop
Tack för mycket trevlig sällskap både under dagen och middagen efteråt, vart ju en riktigt skojig dag.
Här kommer några av mina pics och fler finns på min webb
Tack för mycket trevlig sällskap både under dagen och middagen efteråt, vart ju en riktigt skojig dag.
Här kommer några av mina pics och fler finns på min webb
Bilagor
bruset
Aktiv medlem
Killen som flytt upp på reklamskyltet såg ut att snart bli mat, trots uppmaningar om att man just inte skulle mata zombierna.
Bilagor
bruset
Aktiv medlem
Och så några från Slussen, där solen kastade behagliga zombieskuggor på cementväggen.
Bilagor
benkar
Aktiv medlem
Och så några från Slussen, där solen kastade behagliga zombieskuggor på cementväggen.
Gillar betongmiljön där, känns som en miljö där zombierna verkligen kändes passa in
/B
Och några till
Det var säkert lika många fotografer som zombies längs vägen... Och ibland kombinerades dessa egenskaper också.
Det var säkert lika många fotografer som zombies längs vägen... Och ibland kombinerades dessa egenskaper också.
Bilagor
Nfg
Ny medlem
Riktigt bra bilder allihopa, var nån mer som tyckte att det var svårt att få bra bilder utan att nån fotograf lyckades smyga med i bild? Det känns som jag har fotat lika många fotografer som zombies ibland. Alla här har verkligen fångat det bästa från vandringen, känner igen nästan varenda en av zombierna.
Bilagor
bruset
Aktiv medlem
Japp, jag körde som Jimmy större delen av dagen, dvs fota uppåt och nära med vidvinkeln, förutom då jag gick fram till enskilda zombies och körde renodlade porträtt, som jag postat tidigare. Att fota rakt framifrån funkar ju inte direkt med så många icke-zombies bland zombierna. Många klättrade upp på ställen och fotade ner, men man förlorar då närhetskänslan och kontakten med zombierna i de fall då zombierna inte sträcker sig efter en som för att äta upp en.
Här kommer en drös till från drottninggatan till bron över till Gamla Stan.
Här kommer en drös till från drottninggatan till bron över till Gamla Stan.
Bilagor
bruset
Aktiv medlem
Kör på med några till. Ingen som har några fler zombies på minneskortet? Kul att se om det var någon grym zombie man missade. De var ju ett par stycken, så man borde inte ha sett alla. Zombiefamiljen nedan såg jag bara en gång vid slussen t.ex. Kanske blev för mycket för barnen för att stanna kvar hela sträckan.
Bilagor