Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Zombiewalken 15:30 observatorielunden Lördag 10/10?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
opelkustomz
Aktiv medlem
Dyker upp jag oxå.. men osäker på om jag hinner ner i tid..
HooX
Avslutat medlemskap
Bara ringa om du kommer senare
janne_145
Aktiv medlem
De ska ju gå en bit så det lär ju ta ett tag för dem å röra på sig från observatorielunden till Hornstull. Ska dra å fixa min lägenhet i hägersten innan. Så du å jag kan ju höras via mobben så ser vi var folk och vi är under eftermiddagen.
quarc
Aktiv medlem
klicka för kartbild
Va sägs om tunnelbaneuppgången Rådmansgatan vid 15:00
Dom skulle börja gå vid 15:30, så om vi är där en stund innan hinner man reka bra foto plats
Jag skall försöka hinna dit, men om jag inte är där i tid, så vänta inte på mig, om jag kommer är jag där 5 minuter i senast.
/PA
jido
Aktiv medlem
Zombie-öl
Det verkar bli ett helt gäng fotografer som kommer att stå utspridda efter zombierutten. Jag tror jag dyker upp jag med, men har ingen lust att stå i klunga och fota.
Någon som är sugen på att stämma möte framåt 17-tiden och kolla på dagens bilder över en öl?
Be careful out there ...
Det verkar bli ett helt gäng fotografer som kommer att stå utspridda efter zombierutten. Jag tror jag dyker upp jag med, men har ingen lust att stå i klunga och fota.
Någon som är sugen på att stämma möte framåt 17-tiden och kolla på dagens bilder över en öl?
Be careful out there ...
Bilagor
HooX
Avslutat medlemskap
Be careful out there ...
Blir nog inte så mycket klunga, tror vi kommer bli rätt utspridda..hehe
Låter trevligt med träff efteråt
puppetm
Aktiv medlem
Ok. De som vill veta var ölen ska intas kan ringa mig vid 17-tiden.
0703-986547
att jag inte kollade här innan åkte hem, men ni kanske inte var kvar ute nu vid denna tiden?
puppetm
Aktiv medlem
Fan vad du var snabb låt mig komma hem först! ;P
Patrik Liljenberg
Aktiv medlem
Fan vad du var snabb låt mig komma hem först! ;P
Haha, hur länge var du med? jag sprang med till plattan, sen vek jag av.
Märker nu att jag måste skaffa bättre utrustning, många oskarpa bilder då objektivet jag använt har jävligt långsam autofokus.
quarc
Aktiv medlem
puppetm
Aktiv medlem
Haha, hur länge var du med? jag sprang med till plattan, sen vek jag av.
Märker nu att jag måste skaffa bättre utrustning, många oskarpa bilder då objektivet jag använt har jävligt långsam autofokus.
Hängde med dem enda bort till Tanto, var lite småroliga bilder mot slutet.
Bilagor
J0£L
Aktiv medlem