Annons

Zombiewalken 15:30 observatorielunden Lördag 10/10?

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Vilka ska dit å fota?
Själv kommer jag troligen befinna mig ut med vägen där för jag ska ut me la familja.
 
Jag kommer vara på plats. :)

Frågan är bara vart man skall stå. Har i tanken att försöka hitta nåt bra ställe där miljön inte blir störd av massa trafik eller tråkiga hus å sånt...
Vill ju ha bilder på zombies inte störande omgivning...
 
Står på fejjan att de ska gå mot gamla stan så jag misstänker de går sveavägen, sergelstorg, sen mot gamla stan
 
Kommer vara vid Rosendal vid 13:00-tiden men kommer så fort som möjligt vet dock itne om de vlir 15:30 något nummer till någon?
 
Tror de går Drottninggatan ner, i alla fall enligt FB. Hade också tänkt åka in, men vi har en gårdsfest här också, så jag är lite kluven
 
Detta är något jag totalt missat. Har höststädning, men om vi blir klara i tid åker jag nog in.
 
Verkar iaf bli sol imorgon =) Verkar som jag blivit sviken av tjejen som hellre vill shoppa än å kolla på zombies så jag dyker dit ensam istället hehe.
 
Hej!

Jag följer med! Var möts vi upp någonstans? I starten eller efter vägen? Kom med förslag...

Kram Tina
 
Hej!

Jag följer med! Var möts vi upp någonstans? I starten eller efter vägen? Kom med förslag...

Kram Tina

Jag tänkte nog vara med nånstans i början, och sen hoppa på tuben och fånga dom nånstans på vägen...
0705293626 om nån vill få tag på mig i morrn :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.