Annons

Yay!

Produkter
(logga in för att koppla)
- Skönt med lite upprättelse, eller hur? ;)
Själv har jag två bilder som nobbats både av galleri FS och hos Pentax. Båda är dock med i Onexposures fotobok, så det känns som att det trumfar över :D

Kollade upp dina bilder på Onexposure, galet snygga,jag gillar ditt galleri där, starkt!
 
- Skönt med lite upprättelse, eller hur? ;)
Själv har jag två bilder som nobbats både av galleri FS och hos Pentax. Båda är dock med i Onexposures fotobok, så det känns som att det trumfar över :D

Min bild som kom med i PentaxPhotoGallery blev nekad på onexposure på grund av composition och motif. Efter det bestämde jag mig för att hålla mig till PentaxPhotoGallery. Hade egentligen inget hopp om att komma med.

Begriper inte hur ett ansiktsporträtt kan få nobben på grund av "motiv". Antar att dottern är ful? :p Nåja.

Snyggt Sebastian. Det här var ett av 4 bidrag jag lämnat in. De tre andra har inte kommit till review ännu. :)
 
Begriper inte hur ett ansiktsporträtt kan få nobben på grund av "motiv". Antar att dottern är ful? :p Nåja.
Det finns mycket man inte begriper här i världen. "Ful"?! Nä, du... sicken far du är! Hon är ju bara så underbar med helt oemotståndligt vackra ögon. Ja, hon brås väl på sin mor antar jag. ;o) Grattis till både bilden, modern och dottern! :eek:)
 
Min bild som kom med i PentaxPhotoGallery blev nekad på onexposure på grund av composition och motif. Efter det bestämde jag mig för att hålla mig till PentaxPhotoGallery. Hade egentligen inget hopp om att komma med.

Begriper inte hur ett ansiktsporträtt kan få nobben på grund av "motiv". Antar att dottern är ful? :p Nåja.

Snyggt Sebastian. Det här var ett av 4 bidrag jag lämnat in. De tre andra har inte kommit till review ännu. :)



Jag har fått med ett fåtal bilder på Onexposure, ingen utav dem har kommit med i Pentax-galleriet. Den jag fick med i Pentax galleri blev nekad hos Onexposure p.g.a. bildkvalitén. Känns inte som om de här gallerierna är ute efter samma typ av foton ;)

Jag gillar ditt porträtt, hoppas de andra kommer med också!

//Sebbe
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.