Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Yay!
- Trådstartare Zewrak
- Start datum
sebbe_j
Aktiv medlem
Grattis!
Jag lyckades också få in ett bidrag nyligen
>> http://www.pentaxphotogallery.com/h...ion=1614401&subSubSection=3195823&language=EN
>> http://www.pentaxphotogallery.com/h...ion=1614401&subSubSection=3195823&language=EN
k jonas i persson
Aktiv medlem
Daniel:
Fotokunnande saknade du skrev du i någon tråd. Det gör du inte alls! Gillade många bilder på flickr också!
Fotokunnande saknade du skrev du i någon tråd. Det gör du inte alls! Gillade många bilder på flickr också!
k jonas i persson
Aktiv medlem
Grattis!
Gillar denna skarpt också
jido
Aktiv medlem
Hah på gallerifs som nekade.
- Skönt med lite upprättelse, eller hur?
Själv har jag två bilder som nobbats både av galleri FS och hos Pentax. Båda är dock med i Onexposures fotobok, så det känns som att det trumfar över
sebbe_j
Aktiv medlem
Själv har jag två bilder som nobbats både av galleri FS och hos Pentax. Båda är dock med i Onexposures fotobok, så det känns som att det trumfar över
Kollade upp dina bilder på Onexposure, galet snygga,jag gillar ditt galleri där, starkt!
Zewrak
Aktiv medlem
Min bild som kom med i PentaxPhotoGallery blev nekad på onexposure på grund av composition och motif. Efter det bestämde jag mig för att hålla mig till PentaxPhotoGallery. Hade egentligen inget hopp om att komma med.
Begriper inte hur ett ansiktsporträtt kan få nobben på grund av "motiv". Antar att dottern är ful? Nåja.
Snyggt Sebastian. Det här var ett av 4 bidrag jag lämnat in. De tre andra har inte kommit till review ännu.
F.Eliasson
Aktiv medlem
Stort grattis!
Sushan
Avslutat medlemskap
Begriper inte hur ett ansiktsporträtt kan få nobben på grund av "motiv". Antar att dottern är ful? Nåja.
sebbe_j
Aktiv medlem
Min bild som kom med i PentaxPhotoGallery blev nekad på onexposure på grund av composition och motif. Efter det bestämde jag mig för att hålla mig till PentaxPhotoGallery. Hade egentligen inget hopp om att komma med.
Snyggt Sebastian. Det här var ett av 4 bidrag jag lämnat in. De tre andra har inte kommit till review ännu.
Jag har fått med ett fåtal bilder på Onexposure, ingen utav dem har kommit med i Pentax-galleriet. Den jag fick med i Pentax galleri blev nekad hos Onexposure p.g.a. bildkvalitén. Känns inte som om de här gallerierna är ute efter samma typ av foton
Jag gillar ditt porträtt, hoppas de andra kommer med också!
//Sebbe