Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

yashika

Produkter
(logga in för att koppla)

dennis månsson

Ny medlem
Hej en släkting till mig har en yashika kamera från 60 talet i gott skicka som han undrar värdet över är det nått nån av er vet mer om vad den kan vara värd kan komma med biklder och mer information sen. har hört lite delade meningar om dessa.

Hej en släkting till mig har en yashika kamera från 60 talet i gott skicka som han undrar värdet över är det nått nån av er vet mer om vad den kan vara värd kan komma med biklder och mer information sen. har hört lite delade meningar om dessa.

Kolla på Tradera eller LP-foto auktionerna så får du nog bra indikation på vad hans Yashica är värd.

Själv har jag en Yashica T5 som är en mycket trevlig analog kompakt kamera. Själva kameran ser mycket billig och enkel ut men den har ett högklassigt fast Zeiss glugg på som är av mycket hög kvalitet.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto