Annons

Workshop/resa eller motsvarande present

Produkter
(logga in för att koppla)

4b501u73

Aktiv medlem
Hej!

Jag fyller snart år och letar efter något fotorelaterat att önska mig. Något jag skulle tycka vore riktigt kul vore ju nån form av föreläsning, workshop, utflykt eller liknande. Mitt intresse ligger främst inom landskap och natur, men annat kan också vara av intresse.

Jag har tittat lite på Nordic Safari och det verkar vara ett trevligt upplägg. Ös på med era tips!

Mvh

0-5000kr tycker jag är rimligt, men har ni hittat nåt häftigt som är dyrare så tipsa gärna om det med då jag såklart kan skjuta till egna pengar.

Mycket bra tips alla tre!

Resan till Sydafrika verkar häftig, kul med fokus även på de mindre individerna. Mycket pengar men verkar ändå prisvärt.

Turistföreningen hade mycket intressant, fastnade förr norrskenskvällen men fanns mycket annat också, inte bara fotorelaterat.

Kul att Patrik dök upp! Han är min överlägsna favorit bland lärarna på Moderskeppet och jag fullkomligt plöjer alla hans kurser.
Vore riktigt kul att träffa honom i verkligheten så det ska kollas upp. Ser att han ska till Söderåsen i höst vilket jag också hade tänkt så kanske slår till på den.

Tack för tipsen!

Stanislavs Sydafrikaresa låter riktigt bra, Tamboti och Lower Sabie är mina favoritställen i Kruger - även om fem dagar kan kännas lite kort.

Om någon i framtiden läser denna tråd så finns Äventyrsresor också med fotoresor från 10 000 till 100 000.
Firar födelsedagen nästa helg, blir intressant att se om jag får något gehör för fotointresset!

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto