ebermark
Avslutat medlemskap
Precis som ditt inlägg jag just citerat? Lägg ner...Som inte hjälpte någon i tråden förrän den bevarades.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis som ditt inlägg jag just citerat? Lägg ner...Som inte hjälpte någon i tråden förrän den bevarades.
För att man inte har 'rätt' version av windows kanske?
Det är en oerhörd redundans i den här tråden![]()
Synd att Windows ska vara på detta sätt. Mac OSX finns bara i en version, extra allt, och är billigt också.
Det hela är faktiskt efter att Microsoft lyssnat på sina kunder och kommit fram till att Windowsanvändare inte vill betala för funktioner dom inte använder.
/Karl
Menar du på allvar att konsumenttryck fått microsoft att stympa sitt OS?
Billigt? Man måste ju köpa en mac först...blir inte så billigtSynd att Windows ska vara på detta sätt. Mac OSX finns bara i en version, extra allt, och är billigt också.
Vad som är billigt är nog svårt att enas om. Däremot är det (för mig) anmärkningsvärt att man år 2011 kan sälja ett OS där nätverksfunktion anses vara ett extra tillval (att betala för eftersom man stängt av densamma i basversionen).
Väljer man att ha flera versioner så måste något "saknas" annars faller ju hela poängen. QUOTE]
Och vilken är poängen ? Knappast att skydda bosse 54 från nätverksfunktioner han inte behöver
Vad som är billigt är nog svårt att enas om. Däremot är det (för mig) anmärkningsvärt att man år 2011 kan sälja ett OS där nätverksfunktion anses vara ett extra tillval (att betala för eftersom man stängt av densamma i basversionen).
Och vilken är poängen ? Knappast att skydda bosse 54 från nätverksfunktioner han inte behöver