Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
vykort..
- Trådstartare starnut
- Start datum
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Kika på de vykort som säljs där du kommer åt. Kolla vad det står på baksidan och om du hittar ett företag sm verkar ge ut vykkort med bilder av samma typ som du tar så har du hittat en möjlig kund. Om du har riktigt bra bilder kanske du också kan sälja dem til andra ställen: tex de som tillverkar pussel. Jag har själv funderat i dessa banot tidigare men dessvärre ärmina bilder inte tillräckligt bra. Än....
Jens C Hilner
Avslutat medlemskap
dålig betalt men skoj
har sålt en del vykort,,,, men det är mer för att de tär skoj det är väldigt dåligt betalt ska ni veta. ett av vykorten var fyra bilder i ett så att säga det fick jag 1500 kr för och de sålde säkert tusentals... men skoj men ingen ekonomisk grej precis.....
tryck så fall upp de själv och sälj de till gallerix elelr nåt sådan då kan man tjäna pengar
jag sålde till E. Danielssons i genvad
lycka till
har sålt en del vykort,,,, men det är mer för att de tär skoj det är väldigt dåligt betalt ska ni veta. ett av vykorten var fyra bilder i ett så att säga det fick jag 1500 kr för och de sålde säkert tusentals... men skoj men ingen ekonomisk grej precis.....
tryck så fall upp de själv och sälj de till gallerix elelr nåt sådan då kan man tjäna pengar
jag sålde till E. Danielssons i genvad
lycka till
Jens C Hilner
Avslutat medlemskap
hum
jag är yrkesfotograf så jag tycker det rä lite... gemför man med vad de tjänar så är det lite tänk dig 5-7 kr per vykort gånger 5000-10 000 ????????
tänk på era bilder de är värda mycket
jag är yrkesfotograf så jag tycker det rä lite... gemför man med vad de tjänar så är det lite tänk dig 5-7 kr per vykort gånger 5000-10 000 ????????
tänk på era bilder de är värda mycket
Re: hum
Japp, och lägg på tryck, distribution och marknadsföring på det. För att inte tala om tillgång till kanaler för marknadsföring som vykortsföretagen byggt upp. Man säljer knappast 5000 vykort till närbutiken runt hörnetJens C Hilner skrev:
tänk dig 5-7 kr per vykort gånger 5000-10 000 ????????
Jens C Hilner
Avslutat medlemskap
öö va
är du ironisk mot miitt inlägg eller???
Re: öö va
JappJens C Hilner skrev: