ANNONS
Annons

Vunnit en kamera!

Produkter
(logga in för att koppla)

abbeman

Aktiv medlem
Hej på er! Jag vann en Nikon Coolpix 2000 på scandinavianphoto´s tävling. Jag har tänkt använda den lite nu och då vid lämpliga tillfällen, kalas med familjen osv. Jag har ingen större erfarenhet av digitalt, så jag undrar hur långt räcker 2.0MP upplösning? Nog kan man väl göra 10x15 kopior? Eller blir det inge bra resultat?

Ska bli roligt med en ny leksak...

Gratulerar! Jag såg den tävlingen tidigare, men deltog inte själv. Beställde grejer därifrån först igår. :-/

Nog duger den till 10x15. :)

grattis! jag såg också den tävlingen, men som vanligt tänker man: "äh, jag vinner ändå aldrig.." :)

kul att höra att _nån_ vinner i alla fall ;)

ha det roligt med din nya kamera!

PS. och ja, det ska inte vara några som helst problem att få ut 10x15 och kanske 13x18 också.

Här är en till glad!

Tja
Är även jag en lycklig vinnare, men det hade varit fint om det stått cannon på kameran istället... :)
Jonas

Re: Här är en till glad!

Mr_Pink skrev:
Tja
Är även jag en lycklig vinnare, men det hade varit fint om det stått cannon på kameran istället... :)
Jonas
Ja, det hade varit rent förb....t roligt om det stått cannon på den . För det hade varit 2 felstavningar på ett enda ord.

Grattis till din Nikon Albin!

Fasen vad många lyckliga vi var idag!

Henrik - kommer inte ihåg hur motiveringen löd faktiskt, det var ju ett tag sedan.

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.