Annons

vs. modell, tillverkare diskutioner

Produkter
(logga in för att koppla)

Herr Åhman

Aktiv medlem
Är det ingen mer än jag som börjar tröttna på att det alltid är minst 5 forumrubriker på första sidan som handlar om 10D vs. 20D, Har ni fått eran 20D? osv osv osv..

Var ju samma sak med 300D vs 10D osv osv..

jag kanske låter grinig, men när man letar efter ämnen i forumen, så ser man bara det man känner till, när det ligger nya ämnen på första sidan, kanske jag läser och lär mig nåt nytt!

Bara en åsikt!

Håller med, detta eviga märkes- och modellkrigande är ju lite tröttsamt....

Tycker ni vi skall exkludera "vs" från förstasidans lista? De som gillar sånt kan ju alltid prenumerera på det forumet.

Jag tycker det låter som en vettig ide. Dom som är riktiga forumrävar sitter ju ändå och kör med "Läs nya diskussioner/svar" för att få allt.

clindh skrev:

Tycker ni vi skall exkludera "vs" från förstasidans lista? De som gillar sånt kan ju alltid prenumerera på det forumet.

Ja, gör det!
Det är både tröttsamt och ganska barnsligt...
*duckar*

Jesper

clindh skrev:

Ja! Men är det inte än bättre att exkludera sådana diskussioner från fotosidan som helhet?

/ F

Har funderat att skriva ett likadant inlägg de senaste veckorna gällande rubrikerna "Hemläxa" och "Teknik per tillverkare"

Så ett stort JAAA - skippa dem från listningen och låt de ämnen som är av allmänt intresse och inte bara för ett fåtal ha företräde.

delar din åsikt :)
Ibland undrar jag om det viktigaste är kameran eller ta bra bilder...
Undrar om det verkligen är orsaken till alla B-bilder att fotografen "bara" har en Canon och Inte en Nikon D-flerahundra eller vice versa?

?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar