Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vista Print visitkort

Produkter
(logga in för att koppla)

M7_21

Aktiv medlem
För ett par år sedan fick jag erbjudandet att få gratis visitkort från företaget Vista Print. Beställde dock ett tillägg med egen logga. Leveransen dröjde fast jag hade betalat. Gjorde flera påstötningar men fick aldrig några visitkort. De vägrade att svara på mail och telefon så jag anser att de bara är ett blufföretag som bara lovar men aldrig levererar. Har hört flera som råkat ut för dem så om du ska beställa var försiktig och kolla noggrant allt innan så de verkligen skickar visitkorten.

Bilagor

• vista-print.jpg
    vista-print.jpg
    31.3 KB · Visningar: 608
Jag har beställt från Vista Print vid ett flertal tillfällen, det har funkat fint varje gång.
Beklagligt att du har haft en sådan otur.

Jag har beställt från Vistaprint. Leveransen tog längre tid än dom utlovat men pris och gratiserbjudenaden fungerade. Aggresiv marknadsföring bjuder dom på. En tråd om Vistaprint finns på ett annat ställe sen länge.

Jag har beställt från Vista Print vid ett flertal tillfällen, det har funkat fint varje gång.
Beklagligt att du har haft en sådan otur.

Samma här. Har beställt från dem massor av gånger, visitkort, kylskåpsmagneter, andra kort. Har funkat utomförträffligt varje gång!

Kan bara instämma; beställde och fick leverans på några dagar. Inga problem. Verkar som att trådskaparen haft maximal otur.

Dock måste jag säga att deras mail-terror efter köpet är enerverande. "Unika" erbjudanden som bara gäller några dagar - och så samma erbjudande igen efter en vecka.. ;)
Men det går att stänga av erbjudanden så det är inget problem. Men liite jobbigt var det at få mobilen spammad med deras mail..

Det fanns ett annat problem till, nämligen deras fortsatta utskick av information, trots jag inte ville ha det, utan då hellre pengarna tillbaka.

Det fanns ett annat problem till, nämligen deras fortsatta utskick av information, trots jag inte ville ha det, utan då hellre pengarna tillbaka.

Jag följde en länk som fanns i utskicket och kom till en "profile" sida där jag kunde klicka bort "vill ha erbjudanden". Inga problem alls. Slutade komma...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar