Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken väska till Powershot A70?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag använder en Lowepro D-res 20AW. Man får plats med kamera + 4 AA batterier.
Den har axelrem, bältesfäste och en liten inbyggd regnhuva som man kan vränga över hela väskan som extra skydd vid hällregn.

köpte en Tamrac Digital Solution. Kommer inte ihåg mer av modellbeteckningen men om man går till en butik och kollar så kan du ju ta kameran med dig, där får jag ner två minneskort(ett i kameran) plus 4 reservbatterier.

Hej!

Jag andvänder en Samsonite Trekking. Den har också både bälteshållare samt axelrem (vilken man lätt kan ta av). I väskan får jag precis plats med kamera i det stora facket. I det lilla facket får jag ner extra batterier, extra minneskort samt ett litet böjbart stativ.
Mycket smidig väska.

/Johan

Jag använder Wellingtons lilla väska. Säljs på Clas Ohlsson. Här pratar vi budgetval, kostar 49 spänn. Funkar bra dock. Kamera och fyra extra batterier eller minneskort i fodral får plats.

Bra tips, måste ta mig i kragen och köpa en ny väska till min A70 nu.
Den jag har kameran i idag börjar närma sig 15 år, och har inte någon axelrem...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar