dumbo
Aktiv medlem
sagan skrev:
Nope, det har jag ingen som helst koll på.
Och ändå så uttalar du dig så tvärsäkert...
Jag säger inget mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sagan skrev:
Nope, det har jag ingen som helst koll på.
Nope, det som spelar roll för mig är att jag ger bästa tänkbara kameraråd.dumbo skrev:
Jodå och det som spelar roll för dig är att alla ska köpa Canon precis som du.
Jag utgår ifrån att D50 har samma bildkvalitét som D70, för så har det sagts.dumbo skrev:
Och ändå så uttalar du dig så tvärsäkert...
Jag säger inget mer.
Du har en ytterst larvig retorik, när man inte tycker som du så är det för att man inte förstår, är din tröttsamma retorik.macrobild skrev:
Nu är det små nyanser som skilljer mellan en Pentax , Nikon ,Fuji ,Minolta Canon. Jag upprepar gärna och återigen att alla kamerorna fungerar så väl att det är handhavarfel som sätter gränsen.
En som inte verkar förstå detta är Kim, som gärna pratar på men aldrig utför någon test själv. Hade Kim ägt ett annat märke-gissa vilket som skulle vara bäst då!
Volvo är bättre än SAAB .
Sandlådan igen
Mikael
sagan skrev:
Jag utgår ifrån att D50 har samma bildkvalitét som D70, för så har det sagts.
Stämmer inte det så får jag givetvis ta tillbax det jag sagt om D50, så enkelt är det.
Nä, det vore betydligt vettigare om du (ni even) kunde hålla dig (er) till sakfrågan istället för att ägna dig (er) åt mig.macrobild skrev:
Nu tycker jag vi inte ödslar mer tid på Kimsan
Mikael
Stämmer inte.dumbo skrev:
"Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst! Canon är bäst!"
"Vilken digital kamera skall jag köpa!!"kajs skrev:
vad var frågan från början?