Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilka ska med på Terjes fotoutflykt?
- Trådstartare AJä
- Start datum
pettersson
Aktiv medlem
Hoppas tåget går fler gånger, jag kan inte komma.
Andreas.
Andreas.
Greve Nickon
Aktiv medlem
Jag hoppas kunna komma, håller på att försöka få ihop pengarna. Man har det inte för fett som student.
MVH
Greve Nickon
MVH
Greve Nickon
xavslut
Avslutat medlemskap
Hej på er alla!
Precis efter att anmälningstiden gått ut kommer jag skicka en gruppmejl till alla deltagarna. På så sätt kommer alla att få veta vem som kommer med på utflykten i god tid - för eventuell samåkning.
Någon bok kan jag tyvärr inte ta med - har inga hemma. Det är för få ex kvar av den...
Hittills har 13 bokat, och 4 är preliminärbokade.
fotohälsningar
Terje
Precis efter att anmälningstiden gått ut kommer jag skicka en gruppmejl till alla deltagarna. På så sätt kommer alla att få veta vem som kommer med på utflykten i god tid - för eventuell samåkning.
Någon bok kan jag tyvärr inte ta med - har inga hemma. Det är för få ex kvar av den...
Hittills har 13 bokat, och 4 är preliminärbokade.
fotohälsningar
Terje
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Om någon har vägarna förbi Lycksele och skall med får ni väldigt gärna säga till ;-)
Greve Nickon
Aktiv medlem
Nu vet jag att jag ska med (anmäld och allt sånt).
Om det är någon från Lund med omnejd som behöver någon att åka med så har jag för närvarande 4 platser över.
MVH
Greve Nickon
Om det är någon från Lund med omnejd som behöver någon att åka med så har jag för närvarande 4 platser över.
MVH
Greve Nickon