Annons

Vilka ska med på Terjes fotoutflykt?

Produkter
(logga in för att koppla)

AJä

Aktiv medlem
Hejsan alla

Av ren nyfikenhet undrar jag vilka ansikten man kommer att få se på Hallands Väderö den 5 maj?

Jag och min flickvän (Carina) ska med.

Det ska bli riktigt roligt.

Jag kommer.
Håller just på att läsa hans bok som jag lånat på biblioteket. Inser att jag nog måste ha ett eget ex.
Terje, om du ser det här, kan jag köpa ett ex av dig på träffen eller måste jag gå till bokhandlar´n och beställa?

Jag hoppas kunna komma, håller på att försöka få ihop pengarna. Man har det inte för fett som student.

MVH
Greve Nickon:cool:

Jag ska nog med om mitt ben kan bli bättre. Gjorde nyligen en knäoperation (det vanliga...menisken..korsband kass osv.).
Får väl se....om man får plats
15 april va sista anmälan..

Hej på er alla!

Precis efter att anmälningstiden gått ut kommer jag skicka en gruppmejl till alla deltagarna. På så sätt kommer alla att få veta vem som kommer med på utflykten i god tid - för eventuell samåkning.

Någon bok kan jag tyvärr inte ta med - har inga hemma. Det är för få ex kvar av den...

Hittills har 13 bokat, och 4 är preliminärbokade.

fotohälsningar
Terje

Jag kan tyvärr inte heller komma med, men jag misstänker att det hela kommer att dokumenteras med en hel del bilder!!! Vilka jag hoppas ni delar med er av i ett litet reportage här på fotosidan:)

Mvh
Anders

Jag ska också med.
Är det någon från Växjötrakten så kan vi kanske sammåka.

Ola

H-V-ö

Eftersom jag kläckte ide'n på ett tidigt stadium, måste jag självklart med, nu när Terje gjorde tummen ur!

Huruvida det påverkar det roliga får ge sig.

Räknar med att köra förbi Dig runt 04.15 söder om Kungsbacka!
Väl mött!

Nu vet jag att jag ska med (anmäld och allt sånt).
Om det är någon från Lund med omnejd som behöver någon att åka med så har jag för närvarande 4 platser över.

MVH
Greve Nickon:cool:

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar