Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka har sökt till Broby grafiska - Fotografi/digital bild ???

Produkter
(logga in för att koppla)

ghost102

Aktiv medlem
Hejsan!

Tänkte bara kolla om det är nåra här på fotosidan som har sökt denna utbildning till hösten?

Då har du ju bra chanser att komma in :D

Jag tänkte söka, men det blev inte av. har bara sökt en skola kommer jag inte in där kommer jag att söka flera olika skolor nästa år.

Som jag fattade det så är broby en ganska ny utbildning så den kanske behöver få utvecklas lite, men den verkade ju ganska bra.

Tim kolla in www.fotoskolan.nu åxå en ny utbildning som börjar i januari, sista ansökan var 15 november.

sen så med kvalite på olika utbildningar, jag anser nog att det hänger 95% på en själv. fast det är ju en stor fördel om skolan har ett bra rykte som Gamleby.

Anna då borde vi ju komma in ;-)

Jag har kollat in den där skolan i göteborg, verkar vara ganska nice(fast elevbilderna impade inte lika mkt som de på gamle). bra med ansökan i november, då hinner jag dessutom ta lite kurser för att öka på chanser att komma in.

Tack Anna!

*håller tummarna*

Skulle nog åxå valt gamleby i 1:a hand, men där kom inte jag in så valet blev enkelt för mig ;-)

Shyssta bilder Du hade Jesper, skulle vara skoj om du gick på broby istället :)

Tycker iof att brobys kurser verkar vara lite mera intressanta än gamleby. fast gamleby räknas väl som den bästa foto utb idag i sverige.

inga mer här på FS?

harebra

Nån som vet hur många platser utbildningen har? samt hur många det var som sökte?

--------------------------------------

Lycka till Ida & Jesper, hoppas ni blir nöjda med eran utbildning.

--------------------------------------

Nåra fler som har blivit antagna?

harebra

Fotoskolan har jag gått och den var bra. Extra bra nu när den blivit KY utbildning.

(från fd. elev med inte så imponerande bilder tydligen) :)

Lycka till med alla era ansökningar!
Mi mi milla

dela lägenhet?

Hejsan allihopa!

någon som ev. är intresserad av att dela en lägenhet, som ligger nära skolan? det är en 2:a med en hyra på nästan 2000:-

för övrigt så hörde jag av Therese att det hade varit c:a 80 sökande på 24 platser...

harebra

/J

Jorå jag har sökt och kommit in. men jag har inte fått någon lägenhet!!! börjar bli lite nervig. kan tänka mig att dela =)

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar