Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
vilka butiker i new york?
- Trådstartare Celina87
- Start datum
nikitin
Aktiv medlem
B&H säljer objektivet, men det finns inte i lager... Ett Canon alternativ, dock så har den inte samma "räckvidd".
Celina87
Aktiv medlem
Inte enligt webbsajten, men du kanske har pratat med dem och fått mer positivt besked?
Såg det sen tyvärr, läste inte allt =)
perols
Aktiv medlem
Jag var i New York i påskas, men då var tyvärr både B&H och Adorama stängt pga en Judisk högtid. Så efter lite letande på Google så gick jag in på 42nd Street Photo för att shoppa ett stativ.
Inte riktigt vad jag letade efter. Liten butik med riktigt sur personal som idiotförklarade mig i och med att jag inte accepterade det första stativet de plockade fram. Till slut blev det ett stativ, men mer för jag behövde det akut. Hade det skett i Sverige hade man vänt dörren.
Inte riktigt vad jag letade efter. Liten butik med riktigt sur personal som idiotförklarade mig i och med att jag inte accepterade det första stativet de plockade fram. Till slut blev det ett stativ, men mer för jag behövde det akut. Hade det skett i Sverige hade man vänt dörren.