Nicklas sjögren
Aktiv medlem
Vilka böcker om PS ångrar ni inte att ni köpt, och vilka känns det som man hade kunnat kasta direkt. Börjar själv med.
Restoration & Retouching - Katrin Eismann
The Photoshop Channels Book - scott kellby
Skin- Lee varis Är väl ok men inget som känns direkt nytt
Photoshop CS: the Art of Photographing Women - Kevin Ames. Har inte hunnit läsa igenom än men verkar innehålla en del vettig info.
Böcker jag ångrar.
How to Cheat in Photoshop - Steve Caplin
Vet inte varför jag köpte den, värdelös.
jag citerar:
"Steve is THE go-to guru for professional designers, graphic artists, illustrators, retouchers, and students of design media and illustration who want to create photorealistic effects using Photoshop"
Måste säga att det är allt annat än foto realistiskt. Viserligen kan väl boken innehålla en del bra info men det måste finnas betydligt bättre böcker än detta.
Har en del andra böcker också med tycker det räcker med dem som har gett mej mest eller dem som har varit bortkastade pengar.
Ser fram imot vad ni har ett rekomendera eller varna för...
Restoration & Retouching - Katrin Eismann
The Photoshop Channels Book - scott kellby
Skin- Lee varis Är väl ok men inget som känns direkt nytt
Photoshop CS: the Art of Photographing Women - Kevin Ames. Har inte hunnit läsa igenom än men verkar innehålla en del vettig info.
Böcker jag ångrar.
How to Cheat in Photoshop - Steve Caplin
Vet inte varför jag köpte den, värdelös.
jag citerar:
"Steve is THE go-to guru for professional designers, graphic artists, illustrators, retouchers, and students of design media and illustration who want to create photorealistic effects using Photoshop"
Måste säga att det är allt annat än foto realistiskt. Viserligen kan väl boken innehålla en del bra info men det måste finnas betydligt bättre böcker än detta.
Har en del andra böcker också med tycker det räcker med dem som har gett mej mest eller dem som har varit bortkastade pengar.
Ser fram imot vad ni har ett rekomendera eller varna för...