Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vibrerande skärm!
- Trådstartare SmurfMolly
- Start datum
fine:st
Medlem
Hejsan malin!
Det låter som att din skärm har gjort sista versen, nått knasigt med frekvensen, om du inte prövat det redan så ställ antingen ner eller upp den... Det kan oxå vara så att det ligger nått som stör nånstans, eller att avmagnettiseringsknappen har hängt sig!? Nej ja tror helt enkelt att du fått en defekt skärm, den är ju såpass ung... Kontakta leverantören och rådslå...
Hoppas det var till hjälp om det inte redan löst sig
Hälsningar
Erik
Det låter som att din skärm har gjort sista versen, nått knasigt med frekvensen, om du inte prövat det redan så ställ antingen ner eller upp den... Det kan oxå vara så att det ligger nått som stör nånstans, eller att avmagnettiseringsknappen har hängt sig!? Nej ja tror helt enkelt att du fått en defekt skärm, den är ju såpass ung... Kontakta leverantören och rådslå...
Hoppas det var till hjälp om det inte redan löst sig
Hälsningar
Erik
Walle
Aktiv medlem
Hehe. Erik, läser du inte hela tråden innan du svarar? Malin skrev ju att hon höjde frekvensen, och då blev det bra.
Ändrade till 85Mhz och det slutade flimra. Högtalaren flyttade jag på iallafall.. vill ju inte att färgerna ska påverkas.
müsli
Avslutat medlemskap
Ställ den i knät, kittlar helkul. Funkar bra mot mensvärk också. Tror jag. Själv har jag inte mens så ofta, men min skärm vibrerar å andra sidan inte heller. Vad vet jag, vad vet jag.SmurfMolly skrev:
Min bildskärm vibrerar
SmurfMolly
Aktiv medlem
Re: Re: Vibrerande skärm!
*skrattar högt*
müsli skrev:
Ställ den i knät, kittlar helkul. Funkar bra mot mensvärk också. Tror jag. Själv har jag inte mens så ofta, men min skärm vibrerar å andra sidan inte heller. Vad vet jag, vad vet jag.
*skrattar högt*