Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Veckans sportbilder v2

Produkter
(logga in för att koppla)
Capoeiraträning i Alingsås.
Det här borde väl räknas som sport, eller...
 

Bilagor

  • capoeira.jpg
    capoeira.jpg
    42.4 KB · Visningar: 598
Folkrace i snöstorm igår lördag den 21/1 i Kalmar.

/H
 

Bilagor

  • img_0085small.jpg
    img_0085small.jpg
    55.9 KB · Visningar: 595
Tagen på en skidhoppstävling på chalmers, Göteborg. (har bättre bilder men dem är tävlingsbidrag till lilla årets bild.)
 

Bilagor

  • snowboard.jpg
    snowboard.jpg
    45.4 KB · Visningar: 529
Vi var på träningsläger i Orsa helgen som gick. Jag knäppte av mig skidorna och traskade upp i backen för att få med mig några bilder på denna den "ädlaste" av skidåkningens alla grenar. Hastigheten var inte så hög där fotot togs (ca:100km/h) men det gråmulna vädret krävde ändå en del panorering för att bilderna skulle bli skarpa.
Fler bilder på: www.skidor.com/speedski
 

Bilagor

  • dsc_4070_christian.jpg
    dsc_4070_christian.jpg
    55.7 KB · Visningar: 690
Blåbärshoppning

Kul tråd! Då tycker jag även hästsporten kan få vara med. Nu togs visserligen denna bild igår V.3 det gör väl inget hoppas jag.
Har fått riktigt bra bilder efterbehandling behövs förstås. Utrustningen är min 350D Tamron 28-75, ISO 1600 slutartid 250.
Denna lilla Milton kopia heter Batosta och är en Lippizanare, en mycket duktig ung ryttare som red felfritt och fick sin vita rosett.

Siw
 

Bilagor

  • batosta.jpg
    batosta.jpg
    41.2 KB · Visningar: 1,129
Denna tog jag också i lördags på blåbärshoppningen lite snett underifrån.
 

Bilagor

  • jig.jpg
    jig.jpg
    41.2 KB · Visningar: 626
He he ja på den här bilden kan man se att det finns en fotograf som har något att vara rädd om...
 

Bilagor

  • hjalm.jpg
    hjalm.jpg
    23.6 KB · Visningar: 474
Senast ändrad:
Visserligen inte en sportbild från veckan som gått...men i alla fall.

Någon som kan ge sig på en gissning... Vem? När? Var?
 

Bilagor

  • bilden.jpg
    bilden.jpg
    45.5 KB · Visningar: 271
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.