Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Veckans sportbilder v2

Produkter
(logga in för att koppla)
Sverige - Belgien, VM-kval i handboll, Jonas Larholm in action.
(blurrat ut lite av bakgrunden för att kunna komprimera bättre)

Bilagor

• larholm.jpg
    larholm.jpg
    58.4 KB · Visningar: 827
MIF:s avbytarbås, förlåt utvisningsbås, i slutet av matchen mot AIK. Trots spel 6 mot 3 lyckades inte AIK näta.

Bilagor

• 060115 553.jpg
    060115 553.jpg
    48.8 KB · Visningar: 797
Var och tittade på juniorhockey i helgen också. Frölundas J20-lag fick pisk av Timrå (1-3).

Bilagor

• img_1761_small.jpg
    img_1761_small.jpg
    34.6 KB · Visningar: 734
Humpe skrev:
Haha Stol fick jag allt. Var jag som satt där med amatörgrejorna (300D'n) och kände mig lite utanför jämfört med proffsen :)

/H

Hehe okej. Kan meddela att jag inte heller är en av proffsen där. Har bara jobbat i två månader på lokaltidningen och igår var jag där för Flottans IFs räkning, lite bilder till deras hemsida.

WaterMelonMan skrev:
Tycker det är lite dåligt med inlägg i den här delen av forumet, så jag tänkte dra igång en tråd som är ett återkommande inslag på dpreview, nämligen veckans sportbilder.

Bidra gärna med era egna sportbilder ni tagit under vackan.

Iofs från förra veckans match.. Bra initiativ förresten! =D

Bilagor

• fs4030fly.jpg
    fs4030fly.jpg
    35.7 KB · Visningar: 883
Och så den här (ligger på FS också) som är min egen favorit från den matchen

Bilagor

• fs4290enmoten_sv.jpg
    fs4290enmoten_sv.jpg
    33.1 KB · Visningar: 859
Rolig tråd. Jag får bidra med lite bilder från Div 1 södra där serieledarna Sätila/Borås gästade Arvika i helgen. Finns ingen ligabasket på denna breddgraden, ännu, men det kommer.

Kraftpaketet Frida Winbo

Bilagor

• dsc8374.jpg
    dsc8374.jpg
    31.5 KB · Visningar: 873
får väl lägga upp en bild på sami då, visserligen inte nån tävling, men men...

f7928732388184f5b3619e29274a87e8.jpg

Det här är motljusskyddet till min 70-200 efter att ha träggats av en hård puck från sidan under AIK-Malmö. Det bara försvann från gluggen med bara en lätt skakning i kameran. Filtret sprack också men gluggen klarade sig sånär som på en hårfin spricka vid filtergängan, den funkar perfekt.

Några mm närmare hade hela kameran troligen blivit förstörd. 30 cm närmare och det är tveksamt om jag kunnat skriva detta nu.

Det blir hjälm i fortsättningen, får se ut hur det vill.

Bilagor

• spricka.jpg
    spricka.jpg
    38 KB · Visningar: 603
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar