Tre Ess
Aktiv medlem
Dito! Förstår precis.SM7ONZ skrev:
Ibland finns inte ens de 10 sekunderna. Hade för
några år sedan mycket svårt att förstå det här själv
men efter att sk gått i väggen själv har det blivit
"lite lättare".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dito! Förstår precis.SM7ONZ skrev:
Ibland finns inte ens de 10 sekunderna. Hade för
några år sedan mycket svårt att förstå det här själv
men efter att sk gått i väggen själv har det blivit
"lite lättare".
Jag fungerar väldigt mycket likt dig i detta sammanhang.Makten skrev:
Hur jobbigt på en skala är det att skriva
"vi har tagit del av förslaget/klagomålet/idén"?
Det tar 10 sekunder.
Okej, det var ju tråkigt. Vilka är "juryn"? Hemligt?elmfeldt skrev:
Vi tycker att bilderna som varit veckans bild alla matchar detta kriteriet och verkligen ger bra krydda till Fotosidan. Jag tycker funktionen utan tvekan fyller sitt syfte och vi kommer behålla den som den är. Och för att klargöra så är redaktionen inte alls inblandad i valet utan det är juryn, och vi stöttar juryn helhjärtat.
Vore det inte vettigt att man då kom direkt till bilden när man klickar på den som slumpats fram? Jag är tydligen inte ensam om att ignorera dessa då de inte leder till bilden. Tråkigt för portfolioägaren dessutom.Portfoliobilder är en service till de som köpt en Portfolio. Dels exponeras alla med en Portfolio via länk, men också så slumpas bilder kontinuerligt.
Makten skrev:
Okej, det var ju tråkigt. Vilka är "juryn"? Hemligt?
Vore det inte vettigt att man då kom direkt till bilden när man klickar på den som slumpats fram? Jag är tydligen inte ensam om att ignorera dessa då de inte leder till bilden. Tråkigt för portfolioägaren dessutom.
Har du inte läst trådens första inlägg? ;-) Jag tycker att det är tråkigt att veckans bild är gamla bilder som man ofta redan sett. Det var ju hela trådens innebörd.elmfeldt skrev:
(1) Tråkigt!?
Är du säker på att det fungerar så? Det är nog ganska många som precis som jag struntar i portfoliobilderna eftersom man inte kommer direkt till bilden. Det ger alltså mindre exponering.(2) Nej, det är inte tråkigt för ägaren. De ger Portfolion exponering vilket är tanken, dvs fotografen. Inte enskilda bilder.
Makten skrev:
Är du säker på att det fungerar så? Det är nog ganska många som precis som jag struntar i portfoliobilderna eftersom man inte kommer direkt till bilden. Det ger alltså mindre exponering.
elmfeldt skrev:
Vi tycker att bilderna som varit veckans bild alla matchar detta kriteriet och verkligen ger bra krydda till Fotosidan. Jag tycker funktionen utan tvekan fyller sitt syfte och vi kommer behålla den som den är. Och för att klargöra så är redaktionen inte alls inblandad i valet utan det är juryn, och vi stöttar juryn helhjärtat.
Jag tycker mest att det visar att det laddas upp för få bra bilder, men det är ju varken redaktionens eller juryns fel.urbano skrev:
Jag håller helt med hr Elmfeldt. Bra rutet!
Jag är stockholmare;-)Men ordet "mög" är rätt roligt. Skånskan ska vårdas.