Annons

Vart ska jag köpa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Cyberphoto blev utsedda till att ha bästa kundservicen. Annars tror jag alla stora erbjuder bra service. Men som sagt cyberphoto har då alltid funkat bra för mig.

inte många, har Onoff och Expert att välja på. onoff litar jag inte till 100 på och expert var nästan en tusenlapp dyrare (än komplett.se som jag nog handlar av i slutändan)

ErlandH skrev:
Hur många av dem ligger i Mora?
Det visste jag inte att de skulle behöva göra. Jag underströk bara att det inte var något fel på fysiska butiker. Så länge de inte bara är stormarknader med begränsat sortiment och personal med noll koll, kanske jag ska tillägga.

Bästa nätbutiken (i Sverige) är Cyberphoto, Klart bästa kundservicen, undrar du något : Ring ! De brukar skicka ny produkt så fort de har fått den gamla (hinner nog inte kolla på den för det går fort), vid reklamation.

/ Erik

Du vet att det går att pruta i fysiska butiker, det ska man inte vara rädd för. (Jobbade själv på Expert i 8 år)

Måste också instämma i att Cyberphoto är bästa svenska web-butik. Har aldrig haft några problem där. Däremot en del strul hos en också stor kedja i Skandinavien...

EOS 450D HUS

klickade runt lite på
(inkl moms alla priser)

cyberphoto.se
6 490 kr

dustinhome.se (+2 GB minneskort)
6 295 kr inkl. moms

scandinavianphoto.se
6595kr

www.fotovideo.se
Pris: SEK 6 690,-inkl. moms

ANNONS