Annons

vart ska jag köpa sony cybershot dsc w1?

Produkter
(logga in för att koppla)

jollna88

Medlem
jag ska köpa en sony cybershot dsc w1.
men jag vet inte var, jag funderar på att köpa den på pixmania eftersom det är billigt, men i disskussioner på forumet verkar pixmania inte vara helt bra.
jag hade tänkt att ge max 3000 kr (kostar 2709 kr på pixmania.com)
jag skulle gärna vilja köpa den i en vanlig affär i stockholm och inte på internet, men det är dyrare.
någon som har något tips på en bra hemsida att köpa sony dsc w1 eller en bra affär att köpa den i, i stockholm?
 
Efter en sökning på pricerunner.se

Pixmania Sverige 2629 kr
TECHNIKdirekt SE 2664 kr
Nomatica Sverige 2755 kr
DigiCom 2980 kr
Inwarehouse Hemma 2995 kr

De två dyraste alternativen är svenska internethandlare. Personligen hade jag nog köpt från inwarehouse vilka jag har handlat av förut. Det är ju bara 2-3 hundringar dyrare från tyskland.
 
jollna88 skrev:
...jag skulle gärna vilja köpa den i en vanlig affär i stockholm och inte på internet...
Testa att ge din favoritbutik ett bud! Bestäm vad du vill köpa, inklusive minneskort o så, och fundera ut vad du vill betala.

Berätta det för butiken.
-Hej, jag kan tänka mig betala 3434324324234 för en kamera dsfsdf.
Tar du det så slår jag till direkt...
Stå gärna med kort eller kontanter i handen.

Pixmania fungerar för övrigt toppen, riktigt bra - men jag har aldrig behövt strula med dem - då kanske de inte är lika roliga?
 
Senast ändrad:
Re: Re: vart ska jag köpa sony cybershot dsc w1?

ulltand skrev:
Testa att ge din favoritbutik ett bud! Bestäm vad du vill köpa, inklusive minneskort o så, och fundera ut vad du vill betala.

Berätta det för butiken.
-Hej, jag kan tänka mig betala 3434324324234 för en kamera dsfsdf.
Tar du det så slår jag till direkt...
Stå gärna med kort eller kontanter i handen.

Pixmania fungerar för övrigt toppen, riktigt bra - men jag har aldrig behövt strula med dem - då kanske de inte är lika roliga?

Om internet handel vet jag inget, men det beror på att jag har använt metoden ovan med mycket gott resultat. Det har gjort att jag har kunnat handla på den lokala butiken utan att "förlora" så mycket slantar och i vissa fall t.o.m. fått det billigare.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.