** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Vart kan man köpa Nikon SB800?

Produkter
(logga in för att koppla)

PederKallin

Aktiv medlem
Hej,

tänkte köpa en ny blixt, har en sb600. Det finns massor av ställen som säljer SB900 och SB600 verkar vara slut från leverantören på de ställen jag letat på. Vad jag inte hittar är någon som säljer SB800. Någon som vet om den tagits ur produktion eller om det bara är jag som googlar dåligt?

Den har ersatts av SB900, vill du ha SB800 får du nog söka här på FS under begagnat eller via Tradera/eBay. Men de är väldigt populära så begagnatpriserna brukar bli löjligt höga ibland.

Anledningen till att man inte ser några ute på annons är att det finns så många annonser om att folk vill köpa dem. Vill man bli av med en så är det bara att maila runt och se vem som bjuder mest.

nu är det ju en liten långt bit för dig..men det finns en kvar här i köping på expert..men jag skulle aldrig köpa den av dom..dom ville ha 4tusen för den..det stod 4450på lappen men tjejen i kassan bara den ska vi kolla över..o sen gav det där priset på 4...nejtack köper hellre sb-900 då som inte är så dyr plötsligt hehe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar