Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart köper man en shelphy cp780??

Produkter
(logga in för att koppla)

Naemi77

Aktiv medlem
Hej hej jag tänkte köpa en canon shelphy cp780skrivare ...men det stora problemet är: Vart får man tag på den? jag köper inte via internett det känns inte tryggt, utan endast i butik tex netonet lagershop, elgiganten, siba, m.f...men det verkar svårt att få tag på i butik...hjälp? tack<3

ps: bor i gbg, där de flesta butiker finns :)

Tillbehören bör finnas på samma ställe som säljer skrivaren.
Såg att du hade startat en egen tråd om just tillbehören så du kanske har fått svar där.

För smidighetens skull hade du kunnat ställa alla de här frågorna i en och samma tråd (den du startade först) eftersom frågorna alla är kopplade till samma sak. Kan vara bra att veta/tänka på till nästa gång :)

Tillbehören bör finnas på samma ställe som säljer skrivaren.
Såg att du hade startat en egen tråd om just tillbehören så du kanske har fått svar där.

För smidighetens skull hade du kunnat ställa alla de här frågorna i en och samma tråd (den du startade först) eftersom frågorna alla är kopplade till samma sak. Kan vara bra att veta/tänka på till nästa gång :)

jag trodde inte att man fick byta ämne i en tråd XD haha men du har rätt att det handlar ju faktiskt om samma sak :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar