Annons

Vart hittar jag ett gråkort??

Produkter
(logga in för att koppla)

peter_wahlström

Aktiv medlem
Är det någon som kan hjälpa mig med tips om vart jag kan vända mig för att snabbt få tag på ett Kodak gråkort (18%) eller liknande...

Gärna tips om ni vet någon lokal fotohandlare som har sådant liggandes.

Scandinavin Photo, Cyberphoto m.fl har slut på kort. Jag har kolla varenda internetsite och länk jag kan hitta utan resultat. Jag vill inte ha kort liknande QP-Card.

...Så har ni något bra tips om vart jag kan vända mig för att få tag på det innan helgen så vore jag tacksam!

mvh //Peter
 
Jag köpte Kodaks gråkort hos Schönherrs Foto för ett tag sedan. Dock är ju detta i Stockholm.
 
Dom borde väl kunna skicka...?

...om det inte är nån här på FS man kan muta att gå o köpa ett set och sedan skicka... =o)


//Peter
 
Gråkort

Jag beställde mitt gråkort från:
www.photax.se
Gjort i plast med förklaring på baksidan. Hållbart. Ganska bra priser har de oxå.
Hyfsat snabb lev. Prova.
Jag är nöjd med servicen därifrån iaf...
Mvh Ola
 
Eftersom även Kodak tillverkar gråkort. och så vitt jag vet alla Sveriges fotobutiker säljer Kodakfilm m fl Kodakprodukter, så kan nog vilken fotobutik som helst ta hem gråkort.

Olle
 
Re: Gråkort

ola_apa skrev:
Jag beställde mitt gråkort från:
www.photax.se
Gjort i plast med förklaring på baksidan. Hållbart. Ganska bra priser har de oxå.
Hyfsat snabb lev. Prova.
Jag är nöjd med servicen därifrån iaf...
Mvh Ola

Säkert ett bra ställe att köpa gråkort på... men fy fan vilken besvärlig hemsida dom har! Jag surfade runt i tio minuter - men hittar inte gråkort någonstans!!! Arghh......
 
Klicka på "Kameratillbehör" och sen "Ljusmätare".
Dom säljer Kodaks gråkort. Plastkortet har tydligen utgått ur sortimentet.

Olle
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.