Annons

Varningar-utvisningar?

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
Jag funderar på om det möjligen kunde vara ett tilltag för att förhöja stämningen ibland. Om samma person på rent jävelskap gång på gång saboterar under bilder eller i trådar så sjunker ju stämningen. Skulle man inte efter typ tre varningar eller något kunna utvisa de personerna under en viss tid? Jag vill inte peka på exempel utan bara veta om detta är ett förslag som bojkottas eller som tål att tänkas på.
/Lotta

Så är det ju redan....Det är inget som behöver införas. Admin har ganska god koll på medlemmarna.

Jo jag vet att de har bra koll men min fråga är hur mycket som krävs och om man kan säga att det är utvisning efter ett visst antal tillfällen. Finns det något skrivet som talar om att medlemmar kan utvisas?
/Lotta

Nej.. inte i den meningen..Men det är väl ganska enkelt att förstå att man ska uppföra sig även i ett media som Internet. Men redaktionen höjer ett varningens finger åt dem som betett sig illa via mail.

Jeppe skrev:
Men det är väl ganska enkelt att förstå att man ska uppföra sig även i ett media som Internet.

Uppenbart inte för alla. Sen kan det ju vara många bäckar små, menar att jag tycker det kan bli för mycket av saker som vore bagateller om de kom från olika personer..

Kanske jag skriver ett mail till red. men det skulle kännas bättre ändå om något fanns skrivet på sajten och även om man liksom nästan övertydligt tilldelades varningar.
/Lotta

Hur vet du att det inte är övertydligt Lotta? Du har ju ändå inte fått någon varning själv som du kan bedöma?

Eller menar du att en person som fått en varning skall ha nån skamvråikon bredvid sitt namn? Det kan jag inte tro att du menar, men förtydliga gärna.

Nä, jag vet ju inte hur tydligt det är och naturligtvis tycker jag inte att medlemmar ska ha någon skamvråikon heller.

Det jag efterlyser är en text som talar om att medlemmar kan bli utvisade, kanske efter ett visst antal "sabotage" eller elaka påhopp.
/Lotta

Ok, nu förstår jag. Det tycker jag låter rimligt. Jag uppmärksammar David och Christer på tråden så får de ta ställning till eventuell komplettering av forumreglerna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar