KristianV3
Avslutat medlemskap
Jag vet att det finns trådar om detta företag sedan tidigare, men rubrikerna är modell "har du provat" Så jag hoppas ny tråd är befogad...
Morsan bestälde deras gratiskort för en tid sedan och har rekomenderat så idag tänkte jag att nu...
Så jag bestälde deras premium kort 500st då ingår blank yta om man vill ha det. (250st då kostar det extra.) Laddade upp egen bild och lade till svartvit baksida. "Allt" kostar extra.
Priserna är helt OK, fast jag blev besviken när jag kommer till kassan, då tillkommer moms! (Det borde stått någonstanns i början, så man fattar. Nu vet ni!) De är dock ändå billiga, även om det är dålig stil.
OCH här kommer den luriga biten...
EFTER man klickat på "genomför köp" med kort nummer och hela baletten, allt skall vara klart, då...
Efter köpet, istället för en kvittens kommer nya erbjudanden upp, med 10 minuters betänketid. Hade jag klickat på flera visitkort för en mindre peng, hade allt varit OK, men...
Jag klickade på en stämpel, klickade på beställ, i tron att jag skulle få editera vad som skall stå på stämpeln. Men det fick jag inte! 74kr + moms för en stämpel som säger "namn, gata och lägenhets nummer". Postnummer och ort saknas, så den är helt värdelös.
Jag hittar efter lite trixande ett formulär där man kan fylla i om man vill anulera... Fast bara med en medelande ruta, inte ett allternativ att faktiskt anulera bestälningen.
Skriver till dem. Strax efter får jag e-post att bestälningen MED stämpeln är på "G"...
Loggar in på banken och kollar, de har reserverat pengar först för den ursprungliga bestälningen på ca 400, sedan för en bestälning till på (Den med stämpeln) på nästan 500 till.
Skulle jag bara haft en tusing på kontot, hade jag nu bara haft tillgång till en hundralapp i helgen..?
Så en varning för:
1. Uppger priser utan moms.
2. Stressar till ytterligare köp, efter avslutad transaktion!
3. Reserverar pengar från ditt konto de inte har rätt till!
4. 020 nummer endast på engelska, stängd på helgen. (OK jag kräver inte att de skall ha manuell betjäning dygnet runt.) och ingen chans att anulera...
Skall bli spännande att se hur korten blir, och hur det går med stämpeln. OCH hur länge de reserverar dubbelt på mitt konto.
Jag återkommer med fortsätning när jag har nått att berätta.
/Kristian.
Morsan bestälde deras gratiskort för en tid sedan och har rekomenderat så idag tänkte jag att nu...
Så jag bestälde deras premium kort 500st då ingår blank yta om man vill ha det. (250st då kostar det extra.) Laddade upp egen bild och lade till svartvit baksida. "Allt" kostar extra.
Priserna är helt OK, fast jag blev besviken när jag kommer till kassan, då tillkommer moms! (Det borde stått någonstanns i början, så man fattar. Nu vet ni!) De är dock ändå billiga, även om det är dålig stil.
OCH här kommer den luriga biten...
EFTER man klickat på "genomför köp" med kort nummer och hela baletten, allt skall vara klart, då...
Efter köpet, istället för en kvittens kommer nya erbjudanden upp, med 10 minuters betänketid. Hade jag klickat på flera visitkort för en mindre peng, hade allt varit OK, men...
Jag klickade på en stämpel, klickade på beställ, i tron att jag skulle få editera vad som skall stå på stämpeln. Men det fick jag inte! 74kr + moms för en stämpel som säger "namn, gata och lägenhets nummer". Postnummer och ort saknas, så den är helt värdelös.
Jag hittar efter lite trixande ett formulär där man kan fylla i om man vill anulera... Fast bara med en medelande ruta, inte ett allternativ att faktiskt anulera bestälningen.
Skriver till dem. Strax efter får jag e-post att bestälningen MED stämpeln är på "G"...
Loggar in på banken och kollar, de har reserverat pengar först för den ursprungliga bestälningen på ca 400, sedan för en bestälning till på (Den med stämpeln) på nästan 500 till.
Skulle jag bara haft en tusing på kontot, hade jag nu bara haft tillgång till en hundralapp i helgen..?
Så en varning för:
1. Uppger priser utan moms.
2. Stressar till ytterligare köp, efter avslutad transaktion!
3. Reserverar pengar från ditt konto de inte har rätt till!
4. 020 nummer endast på engelska, stängd på helgen. (OK jag kräver inte att de skall ha manuell betjäning dygnet runt.) och ingen chans att anulera...
Skall bli spännande att se hur korten blir, och hur det går med stämpeln. OCH hur länge de reserverar dubbelt på mitt konto.
Jag återkommer med fortsätning när jag har nått att berätta.
/Kristian.