Annons

Varning för MediaMarkt i Lund

Produkter
(logga in för att koppla)
Egentligen är det väl svårt att uttala sig i frågan när endast den ena parten har fått yttra sig. Hur man blir bemött hänger ofta samman med hur man själv uppträder.

Kan du inte skicka oss några fler bilder då det inte är lätt att se hur skärpan skall vara på din bild.

Ingen imponerade bild men heller inget att klaga på i denna storlek. Du beter dig väldigt osakligt för att få ha en tråd som smutskastar en butik som flera andra verkar ha bra erfarenhet utav. Det kan ju vara så att du har rätt men du har varken tekniskt eller bildmässigt visat något som stärker din bild av det hela. Fotosidan crew borde inte låta denna tråd existera om inte trådskaparen påvisar utsnitt av en KLART FELAKTIG kameras bilder, eller skapar en klart mer utförlig beskrivning av sin sak.

Jag har inget att göra med Media Markt men blir irriterad på både forum som låter sådana här trådar ligga kvar och i synnerhet på användare som varken kan uttrycka sig skriftligt eller tekniskt och inte har något stöd för sina åsikter som han kan påvisa.

Min åsikt: FS, lås tråden och låt användaren starta en ny tråd där han utförligt förklarar sig...sånt här kan klart drabba en butiks försäljning, i värsta fall oförtjänt.

Inte bara att dom är besvärliga och vägrar , dom ljuger också och säger att dom har kollat på bilderna vilket dom inte gjorde . Nej dom är verkligen inte seriösa

jag känner samtliga på media markts fotoavdelning i Lund sedan det startades
Innan du går ut med en varning så vill jag gärna se vad du menar.
Jag har också svårt att förstå vem du har mött, en semastervikarie?

Lägg gärna upp en bild tagen i full upplösning så jag mfl kan se exif data, sedan kan vi diskutera ev fel på kameran

Skulle tro att iqläskback vid det här laget har kommit fram till att det inte räcker med att köpa en fin kamera för att ta bra bilder... man måste anstränga sig lite själv också.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar