ANNONS
Annons

Variationspool

Produkter
(logga in för att koppla)

jkene

Aktiv medlem
Jag efterlyser en kritikpool för "variationer", där man kan lägga upp flera varianter av samma bild (på en gång!) som andra får kommentera (typ vilken är "mest tilltalande").

Har precis genomgått den manövern med en av mina egna bilder, och övningen som sådan var mycket positiv, men det finns ingen funktionalitet som direkt stöder den på fotosidan (fick ladda upp 3 nya bilder (variationer), hoppas på att dom kom bredvid varandra i "nya bilder" och slutligen hoppas på att dom som såg dom begrep att dom skulle kommenteras som en helhet).

Jag tycker jag ofta har ett antal varianter på samma motiv (olika vinklar, beskärning, tidpunkter, kontrast, färg/sv, ljus/mörk, ramvarianter etc) där jag skulle vilja ha input rörande vilken som är mest tilltalande.

Jag ser också ofta kommentarer där den som kommenterat skulle vilja se varianter av bilden innan slutgiltigt omdöme ges.

Hilsen
Kenneth Eriksson

Mycket bra initiativ! Att själv lägga upp ex.vis 3 bilder tillsammans (i olika lager ev.) blir ju inte helt perfekt när man bara har tillgång till 250 kb. Kanske man då kan få tillgång till 3x250 kb?
Hoppas fotosidan nappar på idén!
hälsn /Ulla

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar